Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Аеропорт "Київ" звинуватив НАБУ в аварії літака

Аеропорт "Київ" (Жуляни) звинуватив НАБУ у блокуванні роботи підприємства та утримуванні без засобів зв’язку співробітників, через що нібито не вдалося уникнути аварії пасажирського літака. Про це йдеться в заяві компанії «Мастер-Авіа», яка орендує аеропорт, - Еспресо.

«14 червня адміністративні будівлі та термінали Міжнародного аеропорту «Київ» були заблоковані співробітниками НАБУ, які були озброєні автоматичною зброєю. Протягом 19 годин керівництво аеропорту та компанії «Мастер-Авіа», в тому числі керівники відділів та ключові співробітники утримувалися у своїх кабінетах без засобів зв’язку та можливості координувати роботу аеропорту», — заявили в компанії.

«Мастер»Авіа» вважає, що через такі дії детективів НАБУ співробітники аеропорту не змогли попередити аварію пасажирського літака Bravo рейсу Анталія-Київ, який під час посадки викотився за межі злітної смуги.

У Національному антикорупційному бюро оприлюднили офіційну заяву, в якій стверджується, що слідчі дії не могли бути причиною аварії літака.

«Звинувачення у блокуванні роботи, через що буцімто виявилось неможливим запобігти аварії літака, не відповідають дійсності. НАБУ переконане, подібні публікації можуть свідчити про бажання перекласти відповідальність за інцидент та відволікти увагу суспільства від факту розслідування зловживань при використанні майна аеропорту», — заявили в бюро.

У НАБУ підтвердили, що 14 червня в аеропорту дійсно проводилися обшуки на підставі ухвали Солом’янського райсуду Києва. За даними детективів, обшуки були виключно в адміністративних приміщеннях, в яких розташовані кабінети керівництва компанії, бухгалтерії, фінансового та юридичного управлінь. Тобто тих підрозділів, які безпосередньо не займаються технічним забезпеченням організації польотів та їхньої безпеки.

Еспресо

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ