Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

АМКУ оштрафував "Київстар" на 21 млн гривень

Антимонопольний комітет 14 грудня оштрафував компанію "Київстар" на 21,3 млн гривень. Про це повідомило видання Лівий берег.

Як повідомив голова АМКУ Юрій Терентьєв у фейсбуці, мобільний оператор у частині рекламних матеріалів повідомляв про посекундну тарифікацію, але фактично знімав вартість цілої хвилини за першу секунду кожної чергової хвилини.

18 вересня за аналогічне порушення lifecell оштрафували на 19,5 млн гривень.

Навесні 2017 року Комітет повідомляв, що, згідно з правилами надання телекомунікаційних послуг, можна тарифікувати тільки повні одиниці (секунди, кілобайти). Відповідне рішення Кабмін затвердив у своїй постанові №295 від 11.04.2012 року.

Натомість, як повідомили в коментарі Гал-інфо в прес-службі оператора:

«Київстар повідомляє, що претензії АМКУ не стосуються тарифікації голосових викликів, а виключно того, як компанія інформувала про це абонентів. Київстар доносить до абонентів інформацію про спосіб тарифікації викликів через усі канали комунікацій, у тому числі – на офіційному сайті компанії, в рекламних матеріалах, у доступній та зрозумілій формі та у визначений законом спосіб.

Відповідно до Закону про телекомунікації кожен телеком оператор самостійно встановлює тарифи і спосіб тарифікації тривалості надання послуги. Закон вимагає, щоб для обчислення вартості послуг застосовувалась тарифна одиниця (одиниця обсягу послуги) – секунда, хвилина, обсяг даних, кількість повідомлень, тощо. Київстар повністю дотримується цих законодавчих вимог.

Тарифікація голосових викликів у мережі Київстар повністю відповідає вимогам Закону України «Про телекомунікації» і «Правилам надання та отримання телекомунікаційних послуг». Зазначимо, що усі оператори мобільного зв’язку України застосовують один й той самий принцип тарифікації. 

Київстар завжди діє в інтересах абонентів й у рамках чинного законодавства України. З огляду на це, усвідомлюючи занепокоєння АМКУ щодо можливої недосконалості певних формулювань у комунікації з абонентами, компанія завчасно вжила відповідних заходів для того, щоб зробити таку комунікацію більш зрозумілою. При цьому, питання щодо можливого оскарження Київстаром рішення АМКУ про накладення штрафу наразі розглядається».

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ