В умовах, що склалися після введення карантину, важливо враховувати вимоги нових санітарних норм та ефективно розмежувати робочий простір. Гарним рішенням стане реорганізація горизонтальної системи зберігання технічних засобів та документів на вертикальну.
За даними Європейської Бізнес Асоціації, вже 68 % представників бізнесу частково або повністю повернулися до роботи, а ще 13 % — шукають нових співробітників чи планують розширюватися.
Варто враховувати, що в умовах карантину вводяться нові правила організації робочого простору з метою забезпечення максимальної безпеки населення:
- Так, наприклад, відстань між робочими столами повинна збільшитись з 1-1,3 м до 2 м.
- На одного працівника має припадати 10 м2 площі замість стандартних 3-4 м2.
- З’явилася необхідність організації карти пересування зонами, що знаходяться у загальному користуванні щоб запобігти надмірному скупченню працівників в межах певного периметра.
За таких умов з’явиться потреба або відвідувати офіс почергово (якщо компанія переїхала в менше приміщення), або оптимізувати простір шляхом нового меблювання.
Офісні меблі як ключ до ефективної оптимізації простору
В умовах, що склалися після введення карантину, важливо враховувати вимоги нових санітарних норм та ефективно розмежувати робочий простір. Гарним рішенням стане реорганізація горизонтальної системи зберігання технічних засобів та документів на вертикальну.
Таким чином, відмовившись від доволі габаритних кутових моделей столів, або г-подібного зсуву двох прямих столів в якості одного робочого місця, можливо зекономити до 50 % корисної площі та, що найголовніше, зберегти склад офісних працівників з дотриманням усіх санітарних норм.
З метою оптимізації простору можна замінити масивні моделі офісних меблів на менш габаритні, але такі ж практичні та функціональні.
Гарним вибором стане придбання від виробника комплекту з оновленої лінійки офісних меблів FlashNika. Виробник радить звернути увагу на моделі лофт на металокаркасі: компактний стіл «СМ-1/32», приставна тумба «FLASHNIKA ТЛ-2» заощадять корисний простір та допоможуть зберігати усе необхідне на відстані руки. В доповнення також можна обрати стелаж «СЛ-22», на якому можна розмістити необхідну оргтехніку та теки з документами.
Вироби лофт, завдяки оригінальному поєднанню високоякісних матеріалів, відрізняються надійністю та високою зносостійкістю. Окрім практичності, такий меблевий гарнітур також відрізнятиметься вишуканим стилем, який позитивно впливатиме на робочу атмосферу.
Як показує практика, найвигіднішим варіантом стане придбання безпосередньо у виробника меблевої продукції. Окрім того, що тут замовник має можливість отримати найактуальніші моделі прямо зі складу, тут також можна суттєво заощадити, обравши оптимальне співвідношення ціни та якості.
У розділі «розпродаж» інтернет-магазину FlashNika, який є безпосереднім торговим майданчиком виробника, завжди є можливість придбати готові офісні меблі з гарними знижками, які дозволять зберегти бюджет навіть при повному оновленні робочих місць.