На гірському перевалі в Карпатах, на перегоні Бескид – Скотарське, цілодобово тривають роботи з будівництва двоколійного Бескидського тунелю. Станом на 6 липня будівельники вже пройшли 1308 метрів верхнього уступу, повідомила прес-служба Мінінфраструктури.
Як пояснили у Департаменті колії Укрзалізниці, дана робота – проходка (вибірка гірської породи для створення штучної пустоти) – найскладніший етап спорудження цього важливого об’єкту. На темпи виконання робіт впливає характер гірської породи.
Після закінчення проходки тунелю фахівцями ПрАт «БА Інтербудмонтаж Україна» залізничники прокладуть колії, мережі зв’язку та електрифікують цю дільницю.
Згідно з основними техніко-економічними показниками проекту, довжина тунелю становитиме 1,765 км, ширина – 10,5 м, висота – 8,5 м. Інженерна споруда пролягатиме на глибині 180 м від поверхні Бескидського хребта. Новий тунель будується на відстані 30 метрів від існуючого.
Нагадаємо, що роботи з будівництва нового Бескидського тунелю розпочали 29 жовтня 2013 року, а закінчити планують у І кварталі 2017 року.
Цей тунель буде обладнано сучасними приладами робочого та аварійного освітлення, вентиляцією, відеонаглядом, контрольними датчиками визначення рівня шкідливих газів, а також постійним моніторингом внутрішнього стану, засобами пожежної безпеки й системою антикорозійного захисту.
Довідка
Для України Бескидський тунель має стратегічне значення, оскільки цим маршрутом перевозяться вантажі до західного кордону країни, а також понад 60 % транзитних вантажів у напрямку Західної та Центральної Європи.