Чверть міжнародних експортних поштових відправлень оформлюється через особистий кабінет Укрпошти . Про це Гал-інфо повідомили в прес-службі Укрпошти.
Через рік після початку роботи особистого кабінету для експорту в ньому вже оформляється понад 25% експортних поштових відправлень. Клієнти Укрпошти можуть оформити онлайн всі необхідні митні поштові документи, і тоді відправити свої відправлення без черги та витрачання зайвого часу на заповнення паперових бланків у поштовому відділенні.
«Наші клієнти економлять свій час та все більше користуються перевагами оформлення поштових відправлень в інтернеті. Через рік з моменту запуску особистого кабінету Укрпошти для експорту понад 25% експортних поштових відправлень вже оформлюються онлайн. Окрім цього, онлайн-система також дала нам змогу запровадити першу на ринку гнучку бонусну систему для відправників-експортерів. Відразу надаємо welcome-знижку у 5%, щоб популяризувати онлайн-оформлення, також відкривається можливість отримувати накопичувальні знижки на міжнародні дрібні пакети, які нараховуються автоматично залежно від обсягу здійснених відправок. Сьогодні вже більше 4000 клієнтів-експортерів отримують свої знижки. В розвитку особистого кабінету не стоятимемо на місці: плануємо додати розширені функції з аналітики, онлайн оплату та інші спеціальні сервіси, корисні експортерам», – відзначив перший заступник генерального директора Укрпошти Олександр Перцовський.
Функціонально особистий кабінет має цілу низку переваг перед традиційним «паперовим» оформленням на відділеннях. Загалом в особистому кабінеті зберігається уся інформація, яка може бути необхідна під час відправлення кореспонденції та посилок. Після заповнення профілю користувача, його адреса та контактні дані автоматично використовуються під час створення будь-якого іншого замовлення. Після створення такого замовлення на послугу автоматично генерується в митно-транспортний документ, який можна роздрукувати. Замовлення можна зберегти та використовувати повторно. Якщо клієнт часто надсилає відправлення одному одержувачу, то адреса одержувача зберігається в журналі активності. Також можна створити бланк згрупованих відправлень. Окрім того, в меню особистого кабінету клієнт може знайти контакти осіб, відповідальних за роботу послуг пересилання в дирекціях Укрпошти, дізнатися інформацію про тарифи, ознайомитися з умовами співпраці з юридичним особами та інше.
Про деталі системи знижок на міжнародні відправлення можна дізнатися у контакт-центрі Укрпошти за тел 0 800 300 545 чи у регіонального менеджера.