Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Департамент адміністративних послуг ЛМР відзвітував про роботу за 2018 рік

Сьогодні, 21 січня, відбувся звіт департаменту адміністративних послуг Львівської міської ради за проведену роботу у 2018 році, про це повідомляє прес-служба ЛМР.

Директор департаменту Валентина Бартошик розповіла, що торік ЦНАПи відвідало понад 602 тисячі осіб, й інтегровано на 10% більше адміністративних послуг, ніж у 2017 році. В цьому році й надалі розширюватимуть перелік послуг та розвиватимуть дистанційні сервіси для мешканців, а також планують відкрити нові ЦНАП в смт. Рудно, смт. Брюховичі та м. Винники.

«Протягом 2018 року до ЦНАП м. Львова та його територіальних підрозділів звернулося понад 602 тис. мешканців, що на 33% більше, ніж у 2017 році. На підставі статистичних даних можна стверджувати, що послуги Центру надання адміністративних послуг м. Львова є затребувані мешканцями, адже загалом зареєстровано надання 369 648 таких послуг: паспорті послуги, документи дозвільного характеру, реєстрація бізнесу та речових прав, консультації для підприємців, послуги сервісного центру МВС та інші питання», — повідомили в департаменті адміністративних послуг.

У 2018 році через ЦНАП інтегровано на 10% більше адміністративних послуг, ніж у 2017 році. Загалом через ЦНАП надають 275 адміністративних послуг. Додатково надаються «Консультації для підприємців» у двох територіальних підрозділах ЦНАП за адресами: вул. К. Левицького, 67 та вул. Генерала Чупринки, 85, особливостями яких є підтримка працюючих підприємців та навчання для початківців. Послуга користується попитом — про це свідчить позитивна динаміка кількості звернення у 2018 році — приріст 65%.

 
Разом з тим, у ЦНАП можна отримати швидкі послуги (одразу на місці): витяг з Державного земельного кадастру; витяг з Єдиного Державного реєстру; видача посвідчення водія; видача довідки про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання особи.

З 1 до 15 листопада 2018 року тривало голосування за проекти громадського бюджету міста Львова. Мешканці мали змогу звернутися у Центр надання адміністративних послуг, щоб віддати свій голос. Через ЦНАП м. Львова проголосувало 14 800 містян.

Також додатковим сервісом в ЦНАП є електронна реєстрація в дитячі навчальні заклади м. Львова, яким можуть скористатись мешканці, які хочуть записати своїх діток в дитячі садки м. Львова.

«У 2018 році значна увага приділялась зворотному зв’язку від клієнтів ЦНАП. Мешканці оцінювали якість обслуговування через сайт, анкети в ЦНАП, здійснювалось телефонне та безпосереднє опитування відвідувачів ЦНАП. У 2018 році вперше до ЦНАП м. Львова завітав „Таємний відвідувач“ (один із найбільш об’єктивних спосіб дослідження якості надання послуг). Результат — опитано 10 тис. клієнтів, проведено 6 типів досліджень. 93% опитаних відвідувачів відзначили рівень задоволеності послугами ЦНАП м. Львова та його територіальних підрозділів», — зазначили в департаменті адміністративних послуг.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ