Американська технологічна компанія Google посилила правила для розміщення рекламних оголошень на її сервісах.
Так, відтепер згідно з новими правилами, потенційним рекламодавцям доведеться для розміщення реклами на платформах Google посвідчити свою особу та вказати країну проживання. Про це з посиланням на заяву компанії повідомляє Deutsche Welle, передає УНН.
"Замовникам реклами потрібно буде представити посвідчення особи, документи про реєстрацію бізнесу або іншу інформацію, що дозволяє визначити, хто вони і в якій країні працюють", - попередили в компанії.
Повідомляється, що починаючи "з цього літа" користувачі матимуть змогу перевірити, хто саме замовив розміщення реклами на платформах Google.
"Ми почнемо з поетапної верифікації замовників реклами в США, а згодом поширимо цю практику в глобальному масштабі", - йдеться в заяві.
У компанії зазначили, що на запровадження нових норм може знадобитися "кілька років".