Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Дозвілля з колегами: як його проводять в українських компаніях

Спільно проведене з колегами дозвілля може стати хорошим інструментом для побудови дружніх стосунків і формування комфортної робочої атмосфери в колективі. А це може вплинути на поліпшення бізнес-процесів у компанії. Спеціалісти Міжнародного кадрового порталу HeadHunter Україна в новому опитуванні вивчали, яким чином проводять вільний час співробітники українських компаній.

Результати опитування показали, що тільки 36% респондентів проводять свій вільний час разом з колегами. Решта ж вважають за краще розмежовувати роботу й особисте життя.

Серед тих, хто проводить дозвілля з колегами, найпоширенішим заняттям є походи в кафе, бари, ресторани (91%). Третина ходять у кіно, чверть – беруть участь у квестах. 20% опитаних подорожують разом з колегами. Менш поширеними є такі активності, як участь у марафонах і походи. Серед інших варіантів спільного дозвілля називали походи в театр, боулінг, на пікнік.

Трохи по-іншому формати спільного проведення часу вибудовуються при визначенні найефективнішого дозвілля для встановлення дружніх стосунків з колегами. У ТОП-3 увійшли – спільні подорожі, походи в кафе, бари, ресторани й участь у квестах. При цьому пальму першості розділили перші два – їх відзначили по 47% респондентів. 43% опитаних вважають ефективною участь у квестах. А ось 35% учасників опитування зазначили туристичні походи як вдалий спосіб побудови дружніх стосунків у колективі. Участь у марафонах і походи в кіно були менш популярними – по 14% і 13% відповідно. При цьому 12% респондентів вибрали варіант відповіді «жодне» на питання про ефективні варіанти дозвілля для формування дружніх відносин в колективі. Серед інших варіантів дозвілля називали ігри, тімбілдинг, корпоративи та пікніки.

Таким чином, найефективнішими для формування дружніх стосунків у колективі учасники опитування вважають ті активності, які мають на увазі спілкування і згуртування колективу. Але водночас не всі з них поширені в українських компаніях. Спільні подорожі зайняли одну з провідних позицій як інструмент для згуртування колективу. Зрозуміло, що таке спільне дозвілля передбачає чималу підготовчу роботу з планування та організації поїздки. Водночас відвідування кафе/барів/ресторанів теж було відзначено респондентами як вдалий спосіб для встановлення дружніх стосунків у колективі. І його трохи простіше реалізувати. Проте не варто обмежуватися тільки доступними в плані організації активностями. Адже результат від спільного дозвілля може бути значно більшим на перспективу, ніж витрачені на його реалізацію ресурси.

Дані були отримані в результаті опитування, проведеного Дослідницьким центром Міжнародного кадрового порталу hh.ua у листопаді 2017 року. В опитуванні взяло участь 840 респондентів з різних регіонів України.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ