Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Двом із трьох українців доводилось працювати у відпустці

Сучасні гаджети, інтернет і мобільний зв’язок роблять офісних співробітників доступними майже 24 години на добу. Навіть перебуваючи у літній відпустці, українці перевіряли робочу пошту, відповідали важливим клієнтам і хвилювалися, побачивши пропущені повідомлення. Чим була зумовлена необхідність бути на зв’язку під час відпустки і як до цього поставилися «білі комірці», дізнавався Міжнародний кадровий портал hh.ua.

Як показало опитування, двом третинам українців принаймні один раз доводилося працювати у відпустці. При цьому для кожного сьомого це звична практика — так відбувається щоразу під час відпустки. Дещо менше третини інколи присвячують роботі частину відпочинку. І ще чверті доводилося вирішувати робочі питання лише як виняток не більше одного-двох разів. Тримати руку на пульсі офісних співробітників примушують термінові справи, необхідність відповідати на запити керівництва і вести постійні проекти.

Бойова готовність «білих комірців» швидше продиктована умовами роботи в компанії, ніж їх добровільним рішенням. Лише один із десяти може дозволити собі вимкнути мобільний і не заходити на робочий e-mail. Для решти перебування на зв’язку з офісом є побажанням (63%) або обов’язковою вимогою (26%) керівництва.

Заради справедливості варто зазначити, що керівники не лише вимагають від своїх підлеглих лишатися на зв’язку, але й самі працюють у відпустці. За даними опитування, більш схильні до трудоголізму саме ті, в кого високий рівень відповідальності, — топ-менеджери і власники компаній. Рідше працюють у відпустці керівники підрозділів і рядові спеціалісти.

Якщо співробітник відмовиться бути на зв’язку під час відпустки, то більш ніж у половині випадків нічого страшного не відбудеться. Кожен сьомий припускає можливе погіршення відносин з керівництвом. І ще чверть опитаних самі підтримують зв’язок, бо бояться втратити клієнтів і не отримати замовлення. Лише у виняткових випадках українські роботодавці вдаються до радикальних заходів — штрафів або звільнення.

Загалом українці готові відповідати на дзвінки і повідомлення у відпустці. Майже половина з них ставляться до цього нормально за умови, якщо їх не смикають надто часто. Один із восьми вважає постійне спілкування з клієнтами і колегами частиною своєї роботи. Практично кожен десятий бачить у необхідності бути на зв’язку лише позитивні сторони, оскільки це дозволяє не втрачати контроль за справами. Тим часом понад чверть ставляться до роботи у відпустці негативно й відстоюють своє право на повноцінний відпочинок.

Дані були отримані в результаті опитування, проведеного Дослідницьким центром Міжнародного кадрового порталу hh.ua в серпні 2016 року. В опитуванні взяли участь 1515 респондентів із різних регіонів України.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ