Слухай онлайн
Cуспільство

Директор УЦОЯО: ЗНО-2018 відбулось успішно

Проведення зовнішнього незалежного оцінювання в 2018 році відбулось успішно. На цьому, під час проведення прес-конференції, присвяченій результатам тестування, наголосив директор Українського центру оцінювання якості освіти Вадим Карандій, - Освіта.ua.

За його словами, цього року УЦОЯО забезпечив запровадження кількох важливих інновацій. Зокрема, другий рік поспіль результати ЗНО випускників закладів загальної середньої освіти поточного року з трьох навчальних предметів зараховувалися як результати державної підсумкової атестації.

Директор УЦОЯО також повідомив, що результати тестування з української мови, яким, фактично, було вперше охоплено всіх українських випускників 2018 року, свідчать про значні відмінності між навчальними досягненнями випускників шкіл та учнів закладів професійної й вищої освіти.

Однією з важливих новацій у системі ЗНО поточного року було суттєве розширення змісту тестів з іноземних мов, а саме включення до них нової частини – «Розуміння мови на слух» (аудіювання). В УЦОЯО наголошують, що це нововведення важливе з двох причин: по-перше, воно є елементом принципово нового підходу до визначення рівня володіння як іноземною, так і рідною мовою; по-друге, воно відіграє роль стимулу для закладів освіти в аспекті викладання іноземних мов як комунікативно орієнтованих курсів.

Ще одним важливим нововведенням поточного року стала апробація технології проведення ЗНО для осіб із порушеннями зору, які використовують у процесі навчання рельєфно-крапковий шрифт – шрифт Брайля. На сьогодні все більше осіб з особливими потребами можуть складати ЗНО, коли для них забезпечено оптимальні умови.

Також Вадим Карандій повідомив, що Український центр оцінювання якості освіти працює над удосконаленням тестових інструментів, зокрема цього року в тестах було значно збільшено частку завдань компетентнісного характеру. Водночас, результати виконання таких завдань учасниками ЗНО поточного року свідчать про те, що процес викладання в закладах освіти поки що здебільшого спрямований на репродуктивний тип засвоєння суб’єктами навчання змісту навчальних дисциплін.

Освіта.ua

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...