Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Електронний квиток у Львові: Ridango AS подала скаргу в ЄБРР

Ridango AS подала скаргу в ЄБРР на результат тендеру оголошений ЛКП "Львівавтодор" про це в ексклюзивному коментарі Гал-інфо розповів директор із продажів компанії Ridango Арго Верк.
Арго Верк

"Ми ще вчора надіслали протест в ЄБРР і на Львівавтодор.

Загалом весь цей процес був дивний та непрозорий. Ми подали всі документи в передбачений термін до 1 жовтня. З початку жовтня, нам вже дзвонили з України, що все чудово. Але через декілька тижнів нам надіслали запит, щоб ми щось поправили в документації, хоча в нас все було правильно, про що ми і повідомили. Але схоже відповідний час на правки отримала і Mikroelektronika, можливо в них і не було якихось документів. Після цього на два місяці настала тиша. Ні офіційних паперів, ні запитів.

Це був дуже дивний конкурс. Ми вважаємо, що в нас з самого початку були всі документи правильні. А намагатись знайти хоч якусь помилку, щоб дати Mikroelektronika можливість замінити, або виправити свої  документи, такого не повинно бути.

Я читав вчора новину з оприлюдненим рішенням, і вважаю, що там не всі факти подано правильно. Де різниця в ціні? Різниця в ціні в тому, що система буде максимум передбачена на 12 років. (2 роки контракт і 5+5 років обслуговування). І ніби 5+5 років в Mikroelektronika немає ніяких витрат на ліцензії, це нас дивує. Було сказано, що Mikroelektronika створить систему, яку безкоштовно передасть місту, це не є правильно. Вони цю систему будуть пропонувати і іншим містам. Це хмарна технологія за обслуговування якої потрібно платити, адаптувати під нові технології, які виникнуть за 12 років. У нас це все включено в ціну ліцензії, а якщо в Mikroelektronika ціна нульова, то за кожне оновлення потрібно буде платити додатково", - зокрема зазначив Арго Верк.

Нагадаємо, вчора ЛКП "Львівавтодор" оголосило переможця тендеру на розробку сервісу е-квитка у Львові, ним став чесько-український консорціум компаній Mikroelektronika spol s r.o., та SoftServe — Municipal Technologies LLC. 

"Нічого подібного в Україні немає. Це повністю поміняє весь принцип роботи — тепер ми будемо замовляти послугу у перевізників, і перевізники будуть отримувати кошти за кілометри проїзду. Якщо ти не виїхав на маршрут, то і коштів не отримаєш", - зазначив міський голова Львова Андрій Садовий.

Гал-інфо, намагалось отримати коментарі в директора департаменту житлового господарства та інфраструктури Андрія Білого, який курував процес тендеру, а також в начальника управління транспорту ЛМР Ореста Олеськіва, але як виявилось чиновники перебувають у відрядженні у Німеччині.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ