Після того як кількість користувачів Facebook та Instagram досягла піку в лютому 2019, адміністрація FB здійснила масове видалення фейкових акаунтів. Кількість українських користувачів Facebook скоротилася з 13 до 12 мільйонів, а Instagram – з 11 до 10. Станом на вересень чисельність аудиторії відновилася.
Загалом Facebook в Україні користується 31% населення, а Instagram - 26%. В регіональному розрізі спостерігається тенденція – розрив між рівнем проникнення двох соцмереж найменший в областях, де раніше панували російські ВКонтакте та Одноклассники. Єдина область (окрім Донбасу та Криму), де Instagram популярніший за Facebook, – Харківська. Натомість в західноукраїнських областях і в центральній частині країни Facebook значно популярніший, що більше схоже на ситуацію в Західній Європі.
В обох соціальних мережах переважає жіноча аудиторія (61%). Для молоді у віці до 29 років найпопулярнішою соцмережею є Instagram.
Протягом 2019 року посилилася тенденція переходу на мобільні пристрої користувачів Facebook. Соцмережею зі смартфону або планшету користується вже понад 12,3 млн юзерів.
Нагадаємо, у 2019 році в українському сегменті соціальних мереж Facebook та Instagram відбулися дві істотні зміни чисельності аудиторії: кожна соцмережа видалила по 1 млн ботів і отримала стільки ж нових користувачів.