Українське представництво одного з найпопулярніших у світі месенджерів стало резидентом Diia City. Про це повідомив міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
Федоров зазначив, що понад мільярд людей в усьому світі користується Viber, яким володіє японський технологічний гігант Rakuten.
Це круте розширення простору, яке сигналізує бізнесам в усьому світі, що в Україні можна й треба розвиватися навіть під час війни.
Наша країна — важливий ринок для компанії. За даними Rakuten, застосунком користуються 98% українців зі смартфонами.
На початку цього року компанія відкрила офіс в Україні. А три її субкомпанії — Rakuten Viber, Rakuten Advertising і Rakuten Rewards — уже мають команди з розробки й маркетингу в Києві та Одесі.
Rakuten Viber бере активну участь у розвитку української цифрової екосистеми, компанія впевнена, що Дія.City створює для цього всі можливості.
"Радий, що технологічні лідери з усього світу обирають Дія.Сity. Нам вдалося зробити крутий проєкт, який уже зараз притягує в Україну топових інноваторів", - додав Федоров.