На Львівщині запрацював сайт допомоги «Гаряча лінія». Про це сьогодні, 22 лютого, розповів директор Львівського обласного контактного центру Тарас Роп'яник під час брифінгу з нагоди старту роботи «Гарячої лінії області» в режимі онлайн.
Тож, відтепер звернення до служби екстреної допомоги населенню «112» можна оформити не тільки зателефонувавши, а й подавши заявку онлайн на сайті. Мова йде про ресурс Львівського обласного контактного центру.
Які переваги онлайн-звернень?
«Зручність полягаю у тому, що не потрібно очікувати відповіді оператора. У 2016 році "Гаряча лінія" області прийняли 33 тисячі звернень, у 2017 – вже близько 115 тисяч. Проблема перенавантаження телефонної лінії особлива актуальна у періоди негоди та транспортного колапсу. До того ж, звернення можна оформити на сайті «Гарячої лінії» у будь-який час доби.
Усі звернення безпосередньо потраплять до загальної бази. Кожній проблемі присвоюється індивідуальний номер. Після того, як оператор опрацював звернення, він скеровує до відповідних виконавців. Своєю чергою заявник у своєму онлайн-кабінеті може контролювати стан розгляду та вирішення проблеми, тобто статус звернення.
Онлайн-платформа зберігає дані заявника під час реєстрації, а відтак економить мешканцю в подальшому час на ідентифікацію в процесі подання звернення. Окрім цього, при потребі, заявник може сам визначати тематику звернення та територію, якої воно стосується», - розповів Гал-інфо Тарас Роп'яник.
Більше у відеокоментарі.
Як увійти на сайт для формування зверенення?
Спершу, введіть у поле «Електронна адреса» логін – адресу Вашої електронної поштової скриньки (електронну адресу) та пароль, який вказали при реєстрації.
Якщо Ви забули пароль, Ви маєте можливість здійснити вхід та поновити пароль, використовуючи власну електронну поштову скриньку та посилання «Забули пароль?»
Якщо Ви ще не зареєстровані, то пройдіть процедуру реєстрації, використовуючи посилання «реєстрації».
На Львівщині служба 112 торік прийняла понад 170 тис. звернень
Як надіслати електронне звернення?
Звернення надсилається органам виконавчої влади, до повноважень яких належить вирішення порушених у ньому питань. У зверненні необхідно обов’язково зазначити повні реквізити заявника, чітко і зрозуміло викласти суть порушеного питання.
На прохання заявника відповідь на його звернення може надаватися електронною поштою чи з використанням засобів телефонного зв’язку.
Звернення не приймається до розгляду, якщо:
- порушене у зверненні питання не належить до компетенції органів виконавчої влади;
- не вказані дані, які обов'язкові для заповнення картки заявника;
- у тексті звернення не викладено суті порушеного питання;
- містить нецензурну лексику або образи, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі.
Звертаємо увагу на те, що зміст звернення має бути стислим та інформативним, містити конкретні факти по суті питання. Реквізити заявника повинні вноситись ретельно, що прискорить опрацювання звернення відповідним органом виконавчої влади та надання відповіді заявнику.
Нагадаємо, що з 5 березня 2015 року в області запрацювала служба екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером «112». Зателефонувавши лише за цим номером мешканці Львівщини зможуть отримати оперативну допомогу.
Додамо, що у Львові також діє міська «Гаряча лінія».
Гаряча лінія міста Львова: що це і як додзвонитись?