Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Гаряча лінія міста Львова: що це і як додзвонитись?

Безкоштовна гаряча лінія міста Львова доступна за номером телефона –1580. Сьогодні, 26 січня, про діяльність сервісу впродовж 2017 року розповіла директор департаменту адміністративних послуг Валентина Бартошик.

Валентина Бартошик розповіла Гал-інфо таке: «Гаряча лінія Львова працює щодня в режимі нон-стоп. Торік нам вдалось обробити 269 694 дзвінків – це на 7% більш, аніж у 2016 році. Щомісяця кол-центр обробляє 17–18 тис. дзвінків. Переважно, піковим періодом є січень, коли все довкола замітає.

Тож, у перший зимовий місяць ми прийняли майже 22,5 тис. дзвінків.  У цей час постають питання щодо прибирання снігу з доріг, щодо посипки снігу спеціальними речовинами. У 2017 році в жовтні та грудні ставались аварійні відключення, тому кількість дзвінків на гарячу лінію була також великою: 26,8 тис та 29 тис. відповідно.  

На жаль, були і дзвінки, які ми втратили. Наприклад, у грудні понад 4 тис. у жовтні – 4,9 тис, у грудні – 4.5 тис. проте, якщо порівнювати ці дані з показниками за минулі роки, то ситуація покращується. Загалом у 2017 році ми втратили 13 % дзвінків.

Після підрахунків ми визначили, що наш рівень доступності становить 75%. Тобто така кількість громадян, які до нас телефонували, були з’єднанні з оператором впродовж перших 20 секунд очікування.

Фото: Олена Ляхович
Фото: Олена Ляхович
1/1

Торік працівникам нашого департаменту вдалось домовитись про те, щоб дзвінки з мобільних операторів «Водафон», «Лайфсел» та «Київстар» були безкоштовні. Відтепер незалежно від того, скільки у громадянина на рахунку, він може дзвонити на гарячу лінію міста через цих операторів БЕЗКОШТОВНО.

Зі 270 тис. дзвінків зареєстрованих та опрацьованих звернень службами міста було 92,5 тис. найчастіше питання стосувались проблем вивозу сміття, прибирання під’їздів, витоки води у будинку. Спостерігаємо незначне зростання телефонних дзвінків, які пов’язанні з проблемами вуличного освітлення. Також громадян часто турбували питання щодо транспорту. На щастя, зменшились питання щодо благоустрою, водопостачання, зокрема, гарячої води.

Якщо ви має питання будь-якого характеру, то відповідь також можна знайти і на порталі 1580.lviv.ua. Наприклад, припинилась подача води, або увесь будинок знеструмлений. Про рішення цих проблем може бути зазначено і на цьому сайті", - прозвітувала Валентина Бартошик

Олена Ляхович, Гал-інфо.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ