Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

ГО «Львівтрансзахист»: маршрут № 11, – лідер за кількістю скарг у Львові

Серед усіх маршрутів міста Львова, які працюють у відповідності до нової транспортної мережі, найбільш проблемним маршрутом уже впродовж довгого часу є маршрут № 11. Про це повідомила голова ГО «Львівтрансзахист» Ірина Супрун, інформувала прес-служба ГО «Львівтрансзахист».

Як повідомила Ірина Супрун, цей маршрут також є одним із лідером за кількістю скарг від мешканців та гостей міста Львова.

«Наша громадська організація проводить моніторинг діяльності перевізника на 11 маршруті. Можу повідомити, що уже протягом півроку на даному маршруті курсує не більше п’яти автобусів, а у останні два місяці взагалі лише по два-три автобуси на день», - розповідає Ірина Супрун.

Голова ГО «Львівтрансзахист» повідомила, що 23 січня особисто простояла на лінії маршруту і зафіксувала лише два автобуси із державними номерними знаками ВС 1637 АА і ВС 0346 АА

«Я переконалась на власному досвіді у тому, чому ми отримали шквал скарг від мешканців Львова та зокрема від жителі мікрорайону Рясне-2, які скаржаться, що чекають маршрутку понад дві години. Справді, маршрут є довгим за кілометражем, тому якщо, наприклад, на ньому курсує лише два автобуси, то дочекатись їх на зупинках проблематично», - розповідає Ірина Супрун.

Вона додає, що якби не маршрутки інших перевізників, які працюють хоч і у задовільному стані, то мешканці були б відрізаними від життя та центру міста. «Проте переконана, що для такого великого мікрорайону як Рясне-2 повинні курсувати багато автобусів», - каже Ірина Супрун.

Голова ГО «Львівтрансзахист» наголосила, що чиновники Львівської міської ради не реагують на неодноразові скарги і в управління транспорту та зв’язку міської ради на бездіяльність перевізника, який обслуговує 11 маршрут.

Додамо, що перевізником 11 маршруту є ТзОВ «Міра і К».

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ