Гонщик Mercedes Льюїс Хемілтон здобув впевнену перемогу в гонці Гран Прі Бельгії, контролюючи хід перегонів від старту до фінішу.
До старту гонки стало відомо, що Карлос Сайнс не зможе виступити на етапі в Спа, адже на колі виїзду на стартову решітку на його боліді був помічений дим, а пізніше було знайдено «пошкодження вихлипної системи».
На старті майже без боротьби Хемілтон пішов у відрив, хоча в першому повороті Боттас натякнув на можливість атаки. Проте позаду відбулось більше боротьби: Ферстаппен, який теж (як пілоти Mercedes) стартував на Medium, опинився під тиском Ріккардо.
Боротьба колишніх напарників тривала недовго, й топ-5, куди також увійшов Окон після обгону Албона, почала розтягуватись.
Стролл, Гаслі, Перес та Норріс перебували у другій п’ятірці, з якої витиснули Леклера, що гарно стартував, коли відіграв чотири місця в перших поворотах. Проте Ferrari явно програла на прямих й монегаск згодом скотився на 12-е місце, пропустивши ще й Квята.
На 10-му колі Джовінацці втратив свою машину й розбив її в бар’єри, проте відірване колесо полетіло в бік боліду Williams й Джордж Расселл теж опинився в стіні. Виїзд автомобіля безпеки нейтралізував гонку, а команди почали закликати гонщиків за свіжими комплектами шин.
На рестарті Хемілтон, Боттас та Ферстаппен не змінили позицій, а позаду них опинились Гаслі та Перес, які вирішили не робити піт-стопи, чим змішали карти Ріккардо, Албону та Окону, що були змушені знову прориватись на «свої» позиції.
І якщо Гаслі зміг закріпитися на 4-му місці, то Перес спочатку програв дві позиції, а потім команда закликала його на піт-стоп, після чого він виїхав останнім.
На 19-му колі гонщики Ferrari ледь не спровокували ще один автомобіль безпеки, коли Леклер спробував атакувати 12-е місце Феттеля, але німець жорстко закрив траєкторію для напарника. Мабуть це не те місце, за яке варто розбивати машини?