Слухай онлайн
Політика

Гриценко несе відповідальність за розвал Військово-повітряних сил України - аналітик

Кандидат в президенти України Анатолій Гриценко перестав згадувати в своїх інтерв'ю, що він є полковником авіації, так як несе відповідальність за розпродаж української авіатехніки і підрив потенціалу ВПС України на момент початку російської агресії в 2014 році.

Про це в своїй статті для видання Подробности пише екс-керівник ЦТРС Збройних сил України Василь Хмелевський.

«До 2014 року Анатолій Гриценко, розповідаючи про своє військове минуле, неодмінно підкреслював, що він - полковник авіації, нібито розбирається у всіх типах літальних апаратів часів СРСР і часто нагадував про золоту медаль Київського вищого військового авіаційно-інженерного училища. А тепер перестав, заявляє, що «таких фахівців у нас надлишок», і що усвідомив - «його місце не там» (на Донбасі - ред.). І не випадково», - розповів експерт.

«У ВПС добре пам'ятають, скільки літаків і вертольотів втратила Україна за часів керівництва оборонним відомством полковником авіації Гриценко. Саме при ньому порізали на металобрухт останній бомбардувальник Ту-22М3, який за своїми характеристиками міг стати основою для стримування будь-якого супротивника. Саме при Гриценко, за оцінками Київського науково-дослідного інституту судових експертиз, ВПС втратили 192 бойових літака і 56 вертольотів», - заявив аналітик.

«Добре дісталося при Гриценкові і «природним ворогам» ВПС - військам ППО. За даними того ж КНДІСЕ під час перебування Гриценка міністром оборони, зі складу ЗСУ було виведено 248 ЗРК і 18 ракетних комплексів. А згідно з його директивою від 1 січня 2007 року, припинив своє існування єдиний в країні друкований орган Міноборони, що освітлював події в області авіації і ракетобудування, газета «Крила України». Все це зірочки «за збиті» на борту Мерседеса міністра оборони Гриценка», - підсумував Василь Хмелевський.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ