Завдяки підвищенню результативності організаційної, виховної та інформаційної роботи із забезпечення конституційних прав громадян на звернення відбулося поступове зменшення кількості звернень громадян порівняно з минулим роком до Львівської (на 43,8%), а також до Київської регіональної (на 53,7%), Полтавської (на 47,4%) Котовської (на 45,2%), Херсонської (на 42,4%), Білгород-Дністровської (на 42,3%) і Житомирської (на 25%) митниць. Про це повідомляє офіційний сайт Кабінету Міністрів України.
Загалом у 2005 році до Митної служби України надійшло 3337 письмових звернень громадян, що на 14,2% більше, ніж за аналогічний період минулого року (2004 рік - 2923 звернення). З них 1672 – до Держмитслужби України, 1665 – до митних органів. У той же час спостерігається незначне збільшення кількості звернень громадян у Рава-Руській (на 33) митниці.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ