Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Політика

Криклій: треба відходити від паперових бланків

Необхідно відходити від паперових бланків та працювати над переходом на онлайн дозволи на автомобільні перевезення. Про це заявив Міністр інфраструктури України Владислав Криклій під час зустрічі з Міністром інфраструктури Республіки Польща Анджеєм Адамчиком 21 лютого 2020 року, - інформує прес-служба Міністерства інфраструктури України.

Зустріч відбулася у рамках робочого візиту Міністра інфраструктури України для участі у Міжнародній конференції «Європа Карпат» 21-22 лютого 2020 року у м. Красічин (Республіка Польща).

В ході зустрічі було обговорено питання забезпечення дозволами на міжнародні автомобільні перевезення. Міністр інфраструктури України наголосив на необхідності відновлення квоти на рівні 200 000 дозволів. Владислав Криклій наголосив, що з  другого січня цього року в Україні  працює транспортний портал, українські перевізники мають можливість здійснити електронне замовлення бланків дозволів. Це прозора система, яка мінімізує зловживання. Польська сторона привітала такі зміни в процесі оформлення дозволів та виявила бажання детально вивчити роботу системи. Владислав Криклій наголосив, що в час цифрових технологій потрібно відходити від паперових бланків та працювати в напрямку переходу на онлайн дозволи.

Польська сторона повідомила, що процес підрахунку використання українськими перевізниками дозволів 2019 року ще не завершено, фінальні дані  будуть оприлюднені в березні 2020 року. Сторони обговорили можливі шляхи вирішення ситуації з забезпеченням дозволів на міжнародні автомобільні перевезення, кінцеві рішення будуть прийняті під час засідань українсько-польської Змішаної Комісії.

Владислав Криклій підкреслив, що Україна активно здійснює інфраструктурну євроінтеграцію і прагне створення сприятливих умов для економічного розвитку обох держав.

Також сторони обговорили широке коло питань двосторонньої співпраці, зокрема, розвиток міжнародного транспортного коридору Via Carpatia, інтеграцію національної транспортної мережі до TEN-T, стан реалізації спільних інфраструктурних проектів, розвиток авіаційного та залізничного сполучення.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ