Лілія Стиренко: З прихованою рекламою алкоголю треба боротися збільшенням штрафів. Про це повідомив Урядовий портал.
До вирішення таких проблем сучасного українського суспільства як прихована реклама та спонсорство виробників алкогольних напоїв в аудіовізуальних медіа не можна підходити однобоко. Це комплексне питання і його розв’язок лежить у декількох площинах. На цьому наголосила тимчасового виконувача обов’язків Голови Держпродспоживслужби Лілія Стиренко під час публічного обговорення «Алкогольна реклама і спонсорство: якими є шляхи обходу обмежень і що з цим робити?», організованого Незалежною медійною радою.
«Якби на бізнес накладали великі штрафи, то цю проблему не довелося б вирішувати десятиліттями, бо виробники розуміли б серйозність покарання. Водночас, потрібна рішуча позиція керівництва каналів: вони повинні мати внутрішній стержень, вони мають казати, що не братимуть приховану рекламу алкоголю», – зазначила Лілія Стиренко.
Разом з тим проблематика лежить і в іншій площині. Прихована реклама та відверте пропагування алкоголю через ЗМІ – це ще й інструмент маніпулювання суспільством, спрямоване на формування субкультури суспільства споживачів. І в даному контексті, за словами Лілії Стиренко, мова повинна йти про необхідність виховання суспільної свідомості.