Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

"Львівобленерго" телефонує клієнтам з метою інформування: що потрібно знати

"Львівобленерго" телефонує клієнтів для попередження про планові роботи в електромережах, а також для надання іншої важливої інформації, зокрема стосовно способів подання показників.

Про це інформує пресслужба енергорозподільної компанії.

Як зазначається, це важливо, оскільки на час воєнного стану на сайті "Львівобленерго" закриті сервіси із загальнодоступною інформацією про відключення в електромережах.

Клієнтам телефонують із номера +380 (32) 242 10 20.

Водночас у компанії зауважують, що телефон працює лише для вихідних дзвінків, тому якщо Ви не змогли взяти трубку, то передзвонювати на цей телефон не потрібно.

У разі необхідності звернутись до "Львівобленерго", мешканцям слід телефонувати за номерами колцентру: 

  • 0-800-30-15-68 (цілодобово, безкоштовно),
  • 067-333-15-68,
  • 050-460-15-68,
  • 093-170-15-68,
  • (032) 290-75-68

Оплата за дзвінки відповідна до тарифів оператора зв’язку. 

Варто нагадати, що від вересня минулого року оператори колцентру "Львівобленерго" не приймають телефоном покази електролічильників. Подати показник можна лише за допомогою дистанційних автоматичних сервісів.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ