З перших днів війни всі планові роботи були призупинені, а працівники "Львівобленерго" чергують цілодобово і забезпечують надійне електропостачання споживачам.
Про це інформує пресслужба Львівобленерго.
Однак ремонти електромереж є необхідними, аби запобігти можливим аваріям, які можуть призвести до знеструмлення значної кількості споживачів.
Саме тому з 21 березня «Львівобленерго» відновлює планові ремонтні роботи. Це може створити певні незручності для споживачів, але просимо Вас з розумінням віднестись до ситуації.
Нагадуємо, що заздалегідь дізнатися про відключення у зв’язку з ремонтними роботами Ви можете:
- на сайті «Львівобленерго» в оновленому сервісі «Чому немає світла»:
https://poweroff.loe.lviv.ua/
- у чат-ботах «Львівобленерго» у Viber та Telegram:
https://loe.lviv.ua/personal-accounts
- на сайті «Львівобленерго» у розділі «Планові відключення»:
https://loe.lviv.ua/ua/arhiv_planovi_vidkluchenna
- на сторінці «Гаряча лінія Львівобленерго» у Facebook:
https://www.facebook.com/lvivoblenergo.hotline
- з допомогою електронної пошти, зареєстрованої у «Персональному кабінеті»:
Окрім цього, непобутові споживачі «Львівобленерго» — користувачі «Персонального кабінету», мають можливість отримувати повідомлення про планові роботи в електромережах на електронну пошту та Viber- чи Telegram-бот:
https://loe.lviv.ua/ua/dlia_presy/novyny~4793