Департамент адміністративних послуг Львівської міської радими став фіналістом Світової серії клієнторієнтованості 2024 – The Customer Centricity World Series 2024.
Міські практики роботи з мешканцями були схвалені суддями і потрапили у фінал одразу в трьох категоріях. Про це повідомили в пресслужбі ЛМР.
Зокрема, у фінал потрапили категорії:
1. Культура, орієнтована клієнта (Customer-Centric Culture)
2. Контакт-центр (Contact Centre)
3. Кризове управління (Crisis Strategy and Management)
«Державна структура, зокрема департамент адміністративних послуг міської ради Львова, вирішив пройти конкурс на клієнторієнтованість серед компаній світу. А це жорстка конкуренція зі сотнями кейсів з усього світу. І нам це вдалося! Бо ми завжди у нашій роботі творимо культуру, орієнтовану на клієнта, тобто нашого мешканця. Це і наші ЦНАП, і наша «Гаряча лінія», і цей величезний досвід кризового управління під час таких непростих викликів, як пандемія та війна. Нам є чим ділитися і про що розповідати. Сьогодні влада і містяни – одне ціле, і це дуже мотивує робити більше і надавати послуги ще краще», - зазначає Валентина Бартошик, директорка департаменту адміністративних послуг Львівської міської ради.
Цього року на Світову серію клієнторієнтованості було понано понад 400 бізнес-історій та практик з 38 країн усього світу. Особливістю є те, що це світова серія нагород, де оцінюють бізнес-історії, команди та лідерів з усього світу. Модель оцінки схвалена Вестмінстерським університетом та сертифікована Інститутом клієнтів (CCI Customer Institute, Німеччина).
Наступним етапом буде участь у фіналі, до якого зараз триває ретельна підготовка. Буде обрано близько 150 незалежних суддів з усього світу, які є лідерами у побудові клієнтоорієнованих практик і розвитку досвіду клієнта. Церемонія відзначення фіналістів запланована на травень 2024 року.