Львівська міська рада розмістила серію соціальної реклами щодо інструментів спілкування мешканців з владою. Зокрема, у місті з’явилися білборди «Спілкуйся з міською владою через Інтернет» та «Ми стараємось, щоб у місті було чисто!». Міська влада закликає львів’ян до активного спілкування через офіційний сайт, а також «гарячу лінію» міста, – повідомила прес-служба Львівської міської ради.
Звернення, які надходять через Інтернет, опрацьовують консультанти «гарячої лінії міста». Вони підбирають необхідну інформацію і надсилають її на електронну пошту мешканцю, який звертався. Крім того на сайті можна знайти корисну та цікаву інформацію, зокрема про стажування у міській раді, познайомитись з посадовцями у рубриці «Відкрита влада», ознайомитись з бюджетом міста, звітами структурних підрозділів тощо.
З іншого ж боку – оскільки львів’яни найчастіше звертаються до влади щодо питань житлово-комунального напрямку, зокрема про якість прибирання вулиць та під’їздів, білборди «Ми стараємось, щоб у місті було чисто!» роз’яснюють городянам куди краще звернутись зі скаргами та пропозиціями.
«Саме зусиллями двірників наше місто стає чистішим. Цієї зими львів’яни переконались, наскільки це важка робота, попри великі опади, вони старались прибрати вулиці. Це важка і часто невдячна робота. Проте, якщо мешканці мають зауваження до прибирання, їх готові їх вислухати і виправити недопрацювання», - розповіла в. о. начальника управління житлового господарства Наталя Герус .