Як повідомили у прес-центрі Львівської залізниці, інфраструктура та локомотивний парк Львівської залізниці готові до перевезення нового врожаю зернових на Львівщині.
На запрошення Львівської обласної державної адміністрації керівництво Львівської залізниці взяло участь у робочій зустрічі з керівниками великих аграрних підприємств і компаній Львівщини, на якій обговорювалися питання запровадження інноваційних засобів організації сільськогосподарського виробництва та ефективного планування логістики агровиробників.
Під час зустрічі, виконавчий директор регіональної філії ʺЛьвівська залізницяʺ Володимир Крот ознайомив присутніх із об’ємами вантажних перевезень на Львівщині у 2018 році, зокрема акцентував увагу на обсягах навантаження зернових культур. Загалом торік Львівська залізниця навантажила по області майже 3 млн. 900 тис. тонн. Із них понад 720 тис. тонн – зернові вантажі, що на 147,4 тис. тонн більше, ніж у 2017 році. Єдина станція, на якій формуються відправницькі маршрути зі збіжжям в області, розташована у Красному, ступінчаті маршрути зі зерном формуються на станціях Мостиська-ІІ та Сокаль. Крім того, можливості для повагонних та групових відправлень вантажів на Львівщині мають станції Стрий, Гніздичів, Ходорів, Підзамче, Сапіжанка, Комарно, Городок, Кам’янка-Бузька, Рудки, Глинна-Наварія, Рудки, Злочів, Броди та Ожидів-Олесько.
За словами Володимира Крота, позитивна динаміка з навантаження зернових в області спостерігається і з початку цього року. Упродовж січня на Львівщині було навантажено 56,2 тис. тонн збіжжя, що на 21,6 тис. тонн перевищує показник аналогічного періоду минулого року.
Керівник Львівської магістралі поінформував аграріїв про можливості Львівської залізниці в організації перевезень вантажів агропромислового комплексу у 2019 році. Навіть за орієнтовних обсягів врожаю 2019 року в 1 млн. тонн, інфраструктура та локомотивний парк залізниці готові оперативно реагувати на потреби аграріїв Львівщини та швидко і якісно перевозити їхню продукцію. За розрахунками залізничників, на ці потреби у пікові періоди перевезень, що припадають на літні місяці та початок осені, потрібно 10 магістральних та 11 маневрових тепловозів. Необхідна кількість локомотивів готова до роботи вже сьогодні.
На завершення виконавчий директор регіональної філії звернув увагу учасників зустрічі на серйозних можливостях для налагодження та поглиблення активних міжнародних економічних зв’язків, що з’являться із розвитком інфраструктури прикордонної двоколійної дільниці Мостиська – Львів, яка входить до Критського міжнародного транспортного коридору № 3 (Берлін – Вроцлав – Львів – Київ).
Нині одна з колій дільниці у сполученні Держкордон – Мостиська-І суміщена з євроколією 1435 мм, а до 1990-х років суміщена колія довжиною 42 км пролягала до станції Родатичі. За словами Володимира Крота, при зацікавленості потенційних інвесторів у розвитку бізнесу в регіоні та за сприяння органів влади і місцевого самоврядування є можливість спільними зусиллями відновити європейську колію на цій дільниці до станції Родатичі. У комплексі з будівництвом навантажувальних та перевантажувальних терміналів уздовж залізничної інфраструктури це дозволить суттєво збільшити об’єми вантажних перевезень, у тому числі продукції агровиробників, у напрямку Західної Європи та зворотно.