Львівські перевізники відмовились провести тримісячний контроль перевезень
1/18
Сьогодні в Львівській міській раді пройшли громадські слухання за ініціативи депутата Ігоря Зінкевича щодо недопущення підняття ціни на проїзд у громадському транспорті м. Львова без суттєвого покращення якості обслуговування.
Як передає кореспондент Гал-інфо з місця події, основними учасниками слухань виявились керівники та водії АТП-1 і приватних перевізників Львова, позицію яких висловлював керівник Асоціації перевізників у Львівській області Іван Велійка. Представники перевізників прийшли завчасно (швидше, ніж за годину до початку) і зайняли всі сидячі місця в приміщенні сесійної зали ЛМР. Малочисельна група львів'ян-пасажирів фізично не мали змоги перебувати в приміщенні залу.
Показовим виявився факт, коли на прохання головуючого на слуханнях було запропоновано поступитись сидячими місцями в сесійній залі жінкам та людям похилого віку, то жоден з присутніх водіїв не зрушив з місця, поки їм не дозволив цього зробити Іван Велійка. Відома приказка про те, що "водій місцем не поступається", в дії.
Усього на слуханнях було зареєстровано 170 львів’ян, але практично більше 100 були представники з Асоціації перевізників на Львівщині.
За результатами слухань на голосування було подано одну пропозицію:
"Щодо недопущення підняття ціни на проїзд у громадському транспорті м. Львова без суттєвого покращення якості. Чітка аналітика і контроль, впровадити на 3 місяці паперові квитки і контролерів щоб за їх допомогою порахувати рентабельність перевезень та порахувати вартість "пасажиропотоку".
За таку пропозицію проголосували лише 47 чоловік. Жоден з представників перевізників включно з директором ЛКП «АТП-1» Орестом Хамулою, та іншими представниками комунального підприємства Львова не проголосував за таке рішення.
1/24
Таким чином можна констатувати, що перевізникам не вигідно проводити прозорий моніторинг перевезень.
Нагадаємо, що цього місяця перевізники Львова заявили, що економічно обґрунтований тариф на проїзд у громадському транспорті Львова становить 9 грн. 20 коп. Відповідно вони вимагають, щоб Львівська міська рада переглянула тарифи до 1 грудня, в іншому випадку вони або скоротять маршрути, або обмежать графік до 20.00.
Міські чиновники, без обговорення цього суспільно важливого питання з громадськістю, запропонували перевізникам встановити тариф на рівні 8 гривень і навіть опублікували до обговорення відповідний проект рішення виконавчого комітету.
Натомість, нещодавно директор АТП-1 називав економічно обґрунтованим тарифом на перевезення у Львові 8.21 грн.
Крім того, Орест Хамула під час засідання комісії інженерного господарства транспорту, зв'язку та житлової політики Львівської міської ради заявив, що не бачить можливості, щоб водії автобусів видавали паперові квитки.
Також, варто зазначити, що під час Комісії директор ЛКП "АТП-1" не зміг однозначно назвати суму надходжень, яку підприємство отримало за 10 місяців 2018 року. Спочатку було названо 89 млн гривень, а згодом сума зменшилась до 52 597 млн включно з 8 753 млн відшкодувань з бюджету за пільговиків, в подальшому відшкодування за пільговиків додали до 52 млн.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.