Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Львівських журналістів навчатимуть писати про їжу

Вперше у Львові, у рамах найбільшого в Україні фестивалю готельно-ресторанного бізнесу – HoReCa Show Lviv, триденний лекторій розгорне Школа фуд-журналістики та ресторанної комунікації, повідомили організатори.

Участь у Школі стане корисним досвідом як для журналістів, які займаються цілком чи зокрема гастрономічною тематикою, так й для PR-фахівців і маркетологів у цій сфері, а особливо для рестораторів, які власними силами провадять рекламні кампанії та активності своїх закладів у соціальних мережах.

Лектори Школи розкажуть про необхідність гастро-журналістики у сучасному медіа-просторі, жанри і безкінечність можливих форм, теми табу і не лише. Впродовж трьох днів учасники Школи дискутуватимуть про стандарти журналістики, джинсу, різницю між блогінгом і журналістикою, і загалом про те, чому в Україні відсутня як явище ресторанна критика; говоритимуть про помилки в рекламних меседжах й про очікувану реакцію закладу на запити клієнтів, особливо, якщо йдеться про скарги; обговорюватимуть рекламні кампанії на приватних сторінках у соцмережах, контекстну і вірусну реклами та побудову спілкування ресторатора з журналістами і блогерами.

Школа фуд-журналістики – це, перш за все, хороша можливість, у короткий час дізнатися усе найцікавіше у сфері ресторанної критики з перших рук, від професіоналів своєї справи. Досвідом ділитимуться ті, хто їжу рекламують, про їжу пишуть та її фотографують:

Olga Kari, журналістка Сніданок з 1+1 та авторка блогу Karifood, розповість про нюанси роботи фуд-журналіста та гастрономічного блогера, про те, які тренди панують у гастрономії і як їх "вловлювати".

Nastya Vinokurova, маркетинговий директор Brown Group, знає, як правильно будувати роботу ресторанної групи з журналістами, блогерами та лідерами думок. І як писати красиві та змістовні тексти, які "лайкають" сотні людей.

Serhiy Nekleva, він же - автор статей для видання JetSetter.ua, протягом останнього року провадить проект #орденмайонезнойкоммуникации. Тепер він може в деталях і з купою прикладів показати, які найтиповіші помилки в рекламі роблять ресторатори, і як цих помилок уникати.

Сергей Дидковский, PR-стратег, який співпрацював з найбільш відомими ресторанами країни, а зараз сам є співвласником ресторану Fair Finch, найкраще розкаже про вірусну й контекстну рекламу, а також досвід переходу зі статусу піарника в ресторатори. Разом з Сергієм виступить Марія Якуш, керуючий партнер консалтингової компанії "Ресторанські".

Всеволод Поліщук (Vsevolod Polishchuk), який одночасно веде журналістські проекти і будує PR-комунікації низки ресторанів (у портфоліо, зокрема, PR-стратегія Ресторації Бачевських і загалом Kumpel Group), розповість, чому не можна обманювати в рекламних статтях, які ключові слова потрібні в ресторанній комунікації, а яких варто уникати, і чому журналісти та блогери мають самі платити за їжу в ресторанах.

Петро Нек (Petro Nek), блогер, оглядач Yandex та фахівець з SMM, розкаже про те, як правильно будувати образ ресторану в соцмережах та різні тактики ведення екаунтів.

Aleksandr Slyadnev, одесит, який входить до ТОП-100 найкращих фуд-фотографів світу, поділиться деякими секретами фуд-стилістики та фотографії для ресторану.

Elena Mukosey поділиться досвідом гастрономічних досліджень для видань України, Росії та Франції.

Konstantin Smoliy, власник кафе Delicateka, розповість про персоналізацію бізнесу в соцмережах через сторінки власника закладу.

А також Томас Гуглер, Джорже Костіч, Тетяна Чор, Дмитро Борисов, Марк Зархін, Олександр Якутов, Юрій Приємський, Юрій Ковриженко, Михайло Дацьо та інші.

Нагадаємо, що найбільший в Україні фестиваль готельно-ресторанного бізнесу – HoReCa Show Lviv відбуватиметься 9 -11 листопада у львівському виставковому центрі Південний-EXPO (вул. Щирецька, 36) й поєднає на одному майданчику міжнародний конкурс кухарів, бар-шоу, ярмарок фермерських продуктів, виставку обладнання, свято вуличної їжі та лекторій від досвідчених готельєрів і рестораторів. Впродовж трьох днів тисячі відвідувачів зможуть відвідати кілька десятків подій, сотню майстер-класів і практикумів, повчитися у кількадесят рестораторів і готельєрів, поспілкуватися з сотнею кухарів, стати свідком чи учасником різноманітних конкурсів та фуд-чемпіонатів.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ