Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Маркіян Лопачак: Міська господарка потребує негайних докорінних реформ

2020 рік минає в житті Львова під знаком складних викликів - бюджетних, економічних, транспортних, інфраструктурних. Більшість з них - це питання, які вже давно потребують чітких та невідкладних рішень, проте не отримують належної уваги від нинішньої команди міських посадовців.
Маркіян Лопачак

Керівник фракції ВО “Свобода” у Львівській міськраді Маркіян Лопачак розповів які реформи можуть покращити якість життя мешканців Львова та пояснив шляхи їхнього впровадження.

“Сьогодні львівська економіка потерпає від того, що понад сорок відсотків бюджету розвитку міста(а це - 600 мільйонів гривень) йде на дотування комунальних підприємств "Львівтеплоенерго" і "Залізничтеплоенерго", "Львівводоканал", "Львівелектротранс" та "АТП № 1", яке обслуговує більшість автобусних маршрутів міста. Всі ці, начебто потужні підприємства, насправді є глибоко збитковими і без міських дотацій вони просто не будуть працювати. А можлива зупинка їхньої діяльності - це катастрофа для міста, оскільки кожне із цих підприємств відповідає за важливу галузь життя Львова.

Позиція "Свободи" — зробити так, аби ці підприємства заробляли для міста кошти. Провести детальний аудит усіх цих комунальних монстрів, який дасть відповідь на питання - чому підприємства, які мали б заробляти на себе, цього не роблять? Куди йдуть гроші платників податків?

Міський транспорт - це те, що мало б бути щоденною допомогою та комфортом, натомість за останні роки ця галузь перетворилась на справжнє пекло для кожного львів'янина.

Парадокс у тому, що місто досі немає нормального джерела інформації про те, куди кожного дня їздять люди на роботу, навчання, дозвілля тощо. Як наслідок - ані автобуси, ані електротранспорт не можуть задовольнити потреби містян у перевезеннях. Такий важливий документ, як аналіз пасажиропотоків у місті, востаннє розробляли за участі незалежних фахівців лише у 2009-2010 роках. Але за 8 років місто змінилось - виросли цілі житлові квартали, великі торгові та комерційні об'єкти, які докорінно змінили пасажирську мапу Львова. "Свобода" підготувала рішення - залучити за прозорим конкурсом науковців та фахівців у транспортній сфері, які б проаналізували ці речі. Наразі чиновники блокують цю ініціативу, але довго так бути не може - це фундамент, з якого слід починати наведення порядку у транспортній галузі міста.

Попри це, Львову вдалося закупити безпрецедентну кількість нового транспорту - 150 нових автобусів, 30 трамваїв і 50 нових тролейбусів. Тепер завдання керівництва АТП і "Львівелектротрансу" - забезпечити достатню кількість водіїв на гідних умовах, аби цей транспорт банально не простоював.

Ще два роки тому за ініціативи нашої фракції місто зарезервувало за собою понад 50 гектарів землі - території колишнього Львівського автобусного заводу. Ця ухвала є запобіжником від зазіхань на землю з боку російського капіталу. Через різноманітні схеми власник розваленого заводу - російських олігарх Ігор Чуркін мав намір забрати у міста цю ділянку для своїх корисливих потреб. Тепер - потрібно вирішувати питання про примусове повернення у комунальну власність того майна, яке Чуркін незаконно набув на початку 2000-их і розглядати інвестиційні пропозиції, які мали б на меті оживити цей простір для розвитку львівської економіки.

За нашої ініціативи прийняли також важливі для Львова речі у культурній та гуманітарній сферах - відтепер, щороку, під час важливих дат для українського визвольного руху біля будівель міської ради і районних адміністрацій офіційно вивішують червоно-чорний прапор.

Прийняли також ухвалу, яка має викорінити засилля російської мови при обслуговуванні споживачів у різноманітних закладах міста.

Для міста сьогодні важливо - переосмислити його розвиток, зробити акцент насамперед на реформах житлово-комунального та економічного сектору. Аби кожен львів'янин без жодних сумнівів розумів - це місто, у якому справді комфортно жити, працювати і отримувати від цього задоволення”, - підсумував Маркіян Лопачак.

Публікацію підготовлено депутатами фракції партії ВО "Свобода" в межах програми висвітлення діяльності Львівської міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб і депутатів".  

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ