Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Мешканці Львівщині вже 50 разів поскаржились щодо порушення умов карантину

Кількість операторів на Гарячій лінії міста збільшено вдвічі. Про це сьогодні, 17 березня, повідомили Гал-інфо у прес-службі Львівської міської ради.
Фото ЛМР

«Гаряча лінія міста» 1580 працює в посиленому режимі, цілодобово. Кількість операторів збільшено вдвічі. За словами директорки департаменту адміністративних послуг Валентини Бартошик, станом на 13.00 год. уже надійшло 50 звернень мешканців щодо порушення виконання умов карантину закладами торгівлі. Окремими напрямами роботи Гарячої лінії є надання роз’яснень та фахових консультацій для представників бізнесу, консультації медиків з питань коронавірусу.

«Від сьогодні ми фактично вдвічі збільшили кількість операторів на «Гарячій лінії міста». Сьогодні працює 10 операторів, які цілком справляються з навантаженням. Орієнтовно за три години було прийнято близько 550 дзвінків. Ми реєструємо всі звернення, які отримуємо. Визначені відповідальні виконавці за кожен блок питань. Намагаємося робити так, аби протягом дня людина отримала зворотній зв'язок.

Звернення, які стосуються скарг на порушення умов карантину, зокрема різноманітними закладами торгівлі, ми реєструємо, передаємо у районні адміністрації, а також дублюємо на 102″, — розповіла Валентина Бартошик.

За словами пані Валентини, станом на 13.00 год. надійшло близько 50 звернень мешканців, які повідомили про те, що деякі магазини продовжують працювати попри необхідність бути зачиненими в умовах карантину. З іншого боку, є чимало звернень від самих підприємців, яким на «гарячій лінії» надають роз’яснення.

«Телефонують не тільки мешканці, а й представники бізнесу, аби отримати роз’яснення. Є рішення створити окрему лінію підтримки підприємців. Наразі ми такі звернення реєструємо та передаємо в управління економіки, де представникам бізнесу надають фахові консультації», — додала Валентина Бартошик.

Відтак, мешканців закликають звертатись на «Гарячу лінію міста» будь-яким зручним способом: за номером 1580 (безкоштовно, цілодобово), у мережі Фейсбук, через мобільний додаток «1580 Львів» або кабінет мешканця «Мій 1580» на порталі 1580.lviv.ua.

Нагадуємо, офіційні канали отримання інформації:

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ