Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Моніторинг якості обслуговування у ЦНАПах Львова: як відвідувачі оцінили послуги

Вже понад 3 роки у ЦНАП м. Львова працює система збору та аналізу зворотного зв’язку від мешканців громади про якість обслуговування. Водночас така система є частиною моніторингу якості роботи ЦНАП. За результатами останнього моніторингу середня оцінка від мешканців становить 4,7 за 5-бальною шкалою.
Фото: ЛМР

Про це Гал-інфо повідомили у пресслужбі ЛМР.

«Ефективним та дієвим інструментом покращення якості обслуговування в територіальних підрозділах Центру надання адміністративних послуг є отримання зворотного зв’язку від відвідувачів. Вже понад 3 роки як у ЦНАП м. Львова працює система моніторингу якості обслуговування та збору зворотного зв’язку від мешканців. Окрім якості надання послуг, рівня професійності в роботі адміністраторів, здійснюється опитування мешканців щодо облаштування зовнішнього та внутрішнього простору ЦНАП. Впровадження такої системи дозволило нам щомісячно визначати середню оцінку якості обслуговування за підрозділами ЦНАП та за критеріями надання послуг. Це допомагає нам поліпшити якість надання послуг та зробити кожне відвідування ЦНАП максимально комфортним для мешканців, залишити винятково позитивні враження від роботи наших працівників», – повідомили в департаменті адміністративних послуг ЛМР.

З початку року 2181 відвідувач ЦНАП м. Львова залишив відгук про свій візит. Варто зазначити, що в 2020 році за весь рік таких відгуків надали менше – 1727.

«Такі показники свідчать про те, що громада стає все більш проактивною, більше комунікує та бажає впливати на розвиток ЦНАП, надаючи якісний зворотній зв’язок про свої враження від візитів», – вважають у Центрі надання адміністративних послуг м. Львова.

Отже, з початку 2021 року мешканці громади оцінювали роботу ЦНАП м. Львова:

  • через форму на веб-сторінці: подано 593 відгуки;
  • залишивши на Google-сторінках підрозділів, які відвідували, 97 відгуків;
  • заповнивши 101 анкету в спеціальних зонах у ЦНАП.

Окремо проводилось дослідження через телефонні опитування відвідувачів ЦНАП, за допомогою яких отримано 1387 відгуки.

Середнє значення якості обслуговування у ЦНАП м. Львова за відгуками відвідувачів складає 4,7 за 5-бальною шкалою.

До прикладу, залишити відгук про роботу ЦНАП м. Львова досить просто. Потрібно лише зісканувати за допомогою смартфона QR-код, який розміщено на столі адміністратора, з посиланням на форму оцінки візиту. Також відгук можна залишити на веб-сторінці Центру надання адміністративних послуг м. Львова за посиланням https://city-adm.lviv.ua/services/vidhuk-pro-tsnap, заповнивши вищезгадану форму.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ