Слухай онлайн
Економіка

Михайло Мостовий переконаний, що реформування залізниці сприятиме залученню значних інвестицій у галузь

Реформування залізничної галузі та створення Державної акціонерної компанії (ДАК) “Українські залізниці”, передбачене проектом Концепції Державної програми реформування залізничного транспорту України, матиме позитивні результати, а саме – збільшення інвестицій в розвиток галузі, а відтак підвищення конкурентоспроможності залізничного транспорту на ринку транспортних послуг. Про це повідомляє прес-центр Державного територіально-галузевого об’єднання «Львівська залізниця» з посиланням на  начальника Львівської залізниці Михайла Мостового.

“За умови створення ДАК “Українські залізниці” галузь стане значно привабливішою для інвесторів. І довіра до такої акціонерної компанії з їхнього боку буде значно більшою, аніж до держави, як є сьогодні. Особливо хочеться наголосити, що реформування, про яке йде мова, не передбачає приватизації українських залізниць, хоча зараз із побоюванням про це говорить багато хто”, - зазначив  Михайло Мостовий. Також він наголосив, що ще один важливий позитивний момент, якого очікує Укрзалізниця внаслідок проведення реформи – вдосконалення тарифної політики. “Нинішня ситуація із тарифами – це серйозна проблема. Залізнична галузь є збитковою і ми мусимо це змінити”, - каже він.
За словами Михайла Мостового, втілити другий етап реформи (мова йде про створення умов для поступового скорочення перехресного субсидування пасажирських перевезень за рахунок вантажних), який за Концепцією Державної програми реформування залізничного транспорту України заплановано на 2008-2010 роки, можна лише за умови чітких виконань двох обов’язкових пунктів: це створення окремої компанії, яка займатиметься пасажирськими перевезеннями; та вирішення питання щодо компенсації збитків бюджетами всіх рівнів.
 На сьогодні в Україні пільги на проїзд залізничним транспортом загалом мають 26 категорій громадян. Компенсація витрат на перевезення пільговиків лежить, по суті, на залізниці, адже держава компенсує лише 26% загальної суми витрат. Тому однією з обов’язкових умов проведення реформ є прийняття на законодавчому рівні рішень про державні дотації, спрямовані на компенсацію збитків від перевезень пасажирів.
Концепція Державної програми реформування залізничного транспорту України базується на досвіді реформування залізничного транспорту інших країн, зокрема, Російської Федерації, Німеччини, Казахстану та містить основні засади реформування залізничної галузі, визначає етапи його проведення.
Головною метою структурної реформи залізничного транспорту є забезпечення зростаючих потреб економіки і населення України у перевезеннях та підвищення їх якості.
Реформування також має на меті подальший розвиток і підвищення ефективності діяльності галузі шляхом забезпечення безпеки функціонування і доступності послуг залізниць для всіх суб’єктів господарювання; удосконалення системи управління залізничним транспортом; створення сприятливих умов для залучення інвестицій з метою оновлення та модернізації виробничо-технічної бази залізниць; інтеграцію залізничного транспорту України в європейську світову транспортну системи.

 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...