Росія побудувала першу з 595 опор під міст через Керченську протоку. Про це повідомив інформаційний центр проекту "Кримський міст".
Опора №173 побудована на острові Тузла, вона стоїть на фундаменті з восьми трубчастих паль, забитих у ґрунт під кутом.
"Висота цієї опори невелика - 3 метри. Разом із прогоновою будовою вона підніме міст над сушею приблизно на 7 метрів. У міру просування до акваторії висота опор зростатиме. Дорога плавно підніметься і досягне максимальної позначки над судноплавним каналом. Там висота над дзеркалом води складе вже 35 метрів", - розповів головний інженер будівельної дільниці Олексій Ємченко.
Глибина занурення паль під міст на деяких ділянках острова Тузла і акваторії Керченської протоки сягає 94 метрів, на косі Тузла - від 25 до 51 метра, на керченському боці, де ґрунт вважається найбільш сприятливим для будівництва, - 16 метрів.
Нагадаємо, згідно з проектом інституту "Гипростроймост - Санкт-Петербург", мостовий перехід через Керченську протоку буде складатися з паралельних автомобільної та залізничної секцій. Автомобільна дорога мусить налічувати 4 смуги руху, максимальна швидкість руху по ній становитиме 120 км/год. Пропускна здатність траси - до 40 тис. автомобілів на добу.
Залізниця включає дві колії другої категорії залізничних ліній (максимальна швидкість руху по них 160 км/год). Розрахункова швидкість руху пасажирських потягів по мосту - 120 км/год, вантажних - 80 км/год.
Міст почнеться на Таманському півострові, пройде по існуючій 5-кілометровій дамбі, вийде на острів Тузла, перетне Керченську протоку, огинаючи мис Ак-Бурун з півночі. Довжина переходу становить 19 км. Довжина аркових прольотів моста складе 227 м, висота судноплавної арки - 35 м.