Слухай онлайн
Cуспільство

На вул. Шевченка триває ІІІ етап реконструкції вулиці: деталі

Триває ІІІ етап реконструкції вул. Шевченка – ділянка від вул. Я. Мудрого до вул. Залізничної. Зараз роботи тривають на відрізку від вул. Залізничної до вул. Яцкова.
фото - пресслужба ЛМР

Про це інформує пресслужба ЛМР.

Основна складність робіт, яка сповільнює темп, - це скальна порода ґрунту, яка залягає в напрямку прокладання колекторів. За сприятливих погодних умов (відсутності сильних морозів) роботи не припинятимуть і взимку.

«Протяжність всієї ділянки, яку необхідно відремонтувати, – 1 км 40 м. Її ми розділили на чотири відрізки. Перший – вул. Залізнична – вул. Єрошенка, другий – вул. Єрошенка – вул. Яцкова, третій – вул. Яцкова – вул. Бортнянського, і четвертий – вул. Бортнянського – вул. Я. Мудрого. Зараз в роботі ділянка довжиною приблизно 540 м – тобто від вул. Залізничної до вул. Яцкова. Першу ділянку, від вул. Залізничної до вул. Єрошенка, плануємо завершити приблизно в час католицького Різдва і відкрити для руху транспорту.

Особливості цієї ділянки вул. Шевченка, які сповільнюють темп, – це те, що на цьому всьому відрізку маємо змонтувати 27 великих камер для колекторів, деякі з яких будуть пролягати на глибині 10 м. Для облаштування однієї камери потрібно приблизно два з половиною тижні. Ці камери будуть приймати чотири вітки колектора», - розповів директор ЛКП «Львівавтодор» Микола Власюк.

За його словами, проводячи розкопки для облаштування камер підрядник – ТзОВ «Онур» виявив скальну породу ґрунту, яку доводиться роздовбувати.

«Заміна водопроводу, каналізаційного колектора і облаштування камер – це основна складність в роботі через те, що на цій ділянці вул. Шевченка є скальна порода. Тому спочатку екскаватор забирає м’який ґрунт, а потім молоток розбиває скальні брили. І лише тоді можемо влаштовувати колектор. А це потребує у двічі більше часу.

Також міняємо газові труби, опісля будемо влаштовувати основу під дорожнє покриття, монтувати трамвайні колії, мостити тротуари», - пояснив Віталій Хомен, інженер з комунікацій ТзОВ «Онур».

«Завдання для підрядника – максимально оперативно все зробити на вул. Шевченка. Однак у проекті не було передбачено, що тут є залягання скальної породи - великі брили, які розміщені в напрямку колектора. Тому, коли це виявили, проектант мав все опрацювати, і на цей час роботи призупинилися. Також тут потрібно побудувати камери. Це як двокімнатна квартира на глибині 10 м.

Однак, максимальний об’єм робіт має бути зроблений цього року. Якщо б не ця скальна порода, то, можливо, ми б експериментували з цілодобовим режимом роботи, проте її роздовбування завдає багато шуму, тому працюємо лише весь світловий день, і якщо сильних морозів не буде, то не зупинятимемо роботи і взимку», - розповів міський голова Львова Андрій Садовий.

Нагадаємо, проектом реконструкції вулиці Шевченка передбачено повне розбирання дорожнього одягу, трамвайних колій і тротуарів, зрізка зелених насаджень, які попадають в межі виконання робіт. Реконструкція всіх інженерних мереж згідно з наданими технічними умовами. Влаштування проїзної частини і суміщених з нею нових трамвайних колій по середині вулиці, влаштування вздовж проїзної частини з обох боків велосипедних смуг, влаштування кишень для машин швидкої допомоги, аварійних служб та тимчасової стоянки машин мешканців будинків. Влаштування тротуарів і пішохідних зон із забезпеченням комфортних умов для пересування та відпочинку маломобільних груп населення. Влаштування контактної мережі трамваю, вуличного освітлення, благоустрій вуличного простору.

На час ремонтних робіт на вул. Шевченка міські автобусні маршрути № 17 і № 61 курсують за зміненим маршрутом.

За інформацією ЛКП «Львівавтодор», станом на 19 жовтня виконано наступні види будівельних робіт

  • Демонтаж трамвайної колії (в одноколійному вимірі) – 1000 м. п.
  • Демонтаж контактної мережі – 1995 м. п.
  • Демонтаж бордюру – 935 м. п.
  • Демонтаж тротуарної плитки – 380 м2
  • Розбирання бруківки – 962 м2
  • Розбирання мозаїки – 4636 м2
  • Розбирання тротуару з асфальтобетону – 920 м. п.;
  • Зрізка дерев – 40 шт.
  • Влаштування каналізаційного колектору Ø500 – 202 м. п.;
  • Влаштування каналізаційного колектору Ø1000 – 12 м. п.;
  • Влаштування каналізаційних колодязів Ø1000 - 8 шт;
  • Влаштування каналізаційних колодязів Ø2000 - 11 шт;
  • Влаштування водопроводу Ø225 – 220 м. п.
  • Влаштування водопроводу Ø400 – 148 м. п.
  • Влаштування водопроводу Ø630 – 171 м. п.
  • Влаштування газопроводу Ø160 – 130 м. п.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ