Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка  |  Cуспільство

Надання Укрпошті пільг з оренди буде коштувати місту понад 3,5 млн грн, – Климкович

На пленарному засіданні сесії Львівської міської ради 27.12.2012 року Рада прийняла ухвалу № 2067 «Про встановлення УДППЗ «Укрпошта» орендної плати за користування нежитловими приміщеннями», в якій йшлося про встановлення орендної плати у розмірі 1 грн на рік. Утім, таке надання Укрпошті пільг по сплаті орендної плати буде коштувати місту понад 3,5 млн грн. Про це під час прес-конференції повідомив начальник управління комунальної власності міста Євген Климкович. повідомила прес-служба Львівської міської ради.

«Ситуація з Укрпоштою є такою: маємо орендаря «Украпошту», який має в оренді майже 40 об’єктів (це десь 16 тис м.кв). Він мав би сплачувати місту близько 3,5 млн грн на рік. 

Коли на минулому засіданні сесії я був змушений доповідати ухвалу щодо надання пільг по сплаті орендної плати цій структурі, я наголошував, що її прийняття буде коштувати місту понад 3,5 млн грн в 2013 році. І тоді я звертав увагу голови бюджетної комісії на те, що, якщо така ухвала буде діяти, то треба буде коригувати дохідну частину бюджету міста, бо ми закладали її в дохідну частину, а це понад 10 відсотків надходжень від оренди. Депутати цю ухвалу проголосували. Наскільки мені відомо, ця ухвала була заветована міським головою», - повідомив начальник управління комунальної власності міста Євген Климкович.

«Щоб було зрозуміло: понад 3,5 млн грн. мінус із загального фонду, а якщо подивитись на видатки, для прикладу, міської ради, то ми біля 1,5 млн перераховуємо Укрпошті за обслуговування, бо вся кореспонденція йде лише через пошту. І нам пільг ніхто не надає. І це є видатки загального фонду. Тобто, ми з одного боку надаємо пільги, зменшуємо доходи до загального фонду, а з іншого боку - це є медикаменти, харчування в школах, це є обслуговування, на що не вистарчатиме коштів.

Торік ви чули до якого абсурду дійшло обслуговування міської ради, бо познімали фінансування на ці всі речі. Мешканці не могли отримати вчасно відповіді, тому що в адміністративно-господарському управлінні не було передбачено видатків на ці потреби», -роз’яснила директор департаменту економічної політики Ірина Кулинич.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ