Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Наскільки складно просувати сайт про азартні ігри в Європі?

Як і будь-яка інша сфера, азартні розваги мають свої характерні особливості. При просуванні веб-ресурсів на європейському ринку це обов'язково доводиться враховувати.

До того ж правильне SEO неможливе без глибокого і повноцінного розуміння гемблінгу, беттінгу і, звичайно, ключових особливостей розкрутки сайтів.

Команда авторів, редакторів і фахівців з пошукової оптимізації ProInternet розібралася з «підводними каменями» просування вебпорталів на азартну тематику і ділиться з вами найважливішими моментами.

Особливості європейського ринку азартних розваг

Першим, що вивчили наші експерти, стали основні особливості міжнародного ринку гемблінгу та беттінгу. До його основних характерних рис можна віднести:

  • Специфічні географічні обмеження. У кожній країні Європи існує свій список легальних казино і букмекерів. Тобто, одна і та ж компанія офіційно і законно працює в одній державі і, при цьому, заборонена в іншій. Що до США, в ряді штатів усі азартні онлайн-ігри є табу і просувати в Америку контент на дану тему - завдання не для новачків.
  • Більшість гравців вважають за краще крутити барабани та/або робити ставки в інтернеті. Вони не шукають азартний майданчик саме зі свого регіону, а вибирають казино або букмекера, що пропонує найбільш вигідні умови та щедрі бонуси. Тобто, географічно користувач може перебувати, наприклад, в Україні, але робити ставки сайт через британського букмекера.

Оскільки пошукові алгоритми постійно змінюються і стають все більш чутливими до спроб штучно розкрутити сайт, просування перетворюється на складну задачу з довгостроковими перспективами. Швидко й ефективно перемістити такий сайт у ТОП видачі майже неможливо.

Будь-яка невірна дія легко може привести до того, що ресурс потрапить «у немилість» до пошукових систем і стане практично (або повністю) невидимим для користувачів.

Основні складності просування гемблінгових і беттінгових сайтів в Європі

Команда ProInternet і експерт з азартних ігор Антон Савченко, детально розбирали, що потрібно брати до уваги при просуванні азартних порталів на європейському ринку. Разом з експертами ми дійшли висновку, що дуже важливим є органічний трафік (прямі переходи з посилань). Причому, хоча б 55% від загальної кількості відвідувачів на розкручуваному веб-сайті має заходити на нього саме за посиланнями. Добре, якщо ще третина гравців потрапить на ресурс із пошукової видачі браузера (даний аспект контролювати складніше).

Просування азартних сайтів складне ще й тим, що доводиться особливо ретельно створювати семантику і вибирати ключові слова. Корпорація Google суворо стежить за тим, щоб «ключі», які зустрічаються в контенті ігрових майданчиків, навіть випадково не траплялися в запитах на інші теми. Таким чином «Гугл» протидіє лудоманії серед неповнолітніх.

SEO-просування на європейський (і американський) ринок коштує в рази дорожче, ніж розкрутка порталу на території пострадянського простору. І справа не тільки в оплаті роботи фахівців. Щоб отримати зворотне посилання з будь-якого авторитетного джерела, як популярний ігровий блог або сайт відомого казино, доведеться чимало заплатити. Через високу конкуренцію багато майданчиків взагалі відмовляються від взаємореклами, боячись відтоку клієнтів.

Небезпека закритої мережі блогів при просуванні азартного сайту

Деякі агентства пропонують простий і, здавалося б, доступний спосіб розкрутки азартних порталів – використання PBN (закритої мережі блогів). У них розміщується посилання на сайт, що просувається, і таким чином його відвідуваність починає швидко зростати.

Для реалізації алгоритму PBN створюються тематичні веб-сторінки, які наповнюються контентом і посиланнями на розкручуваний майданчик. По-перше, статті на них далеко не завжди по-справжньому якісні й корисні (а такий контент пошуковики, в кращому випадку, ігнорують). По-друге, у таких веб-сайтів мінімальний авторитет у Google, відповідно, органічного трафіку вони майже не мають.

До всього іншого, після чергового оновлення пошукових алгоритмів роботи «Гугл» навчилися ефективно розпізнавати PBN і «приховувати» їх із видачі. Це означає, що сайт, який просувається таким чином, має всі шанси стати майже невидимим для публіки.

Радимо прочитати також: Як обходити верифікацію в казино, щоб не показувати свої данні?

Що потрібно для ефективного просування?

Експерти ProInternet розібралися з особливостями розкрутки сайтів про лотереї, ставки на спорт або гру в казино. Я згоден з ними, що для цього треба:

  • Створювати якісний контент на ресурсі, стежити за свіжістю і корисністю інформації.
  • Регулярно оновлювати дані, змінювати все застаріле у статтях та описах.
  • Ретельно підібрати ключові слова, але не дуже старатися з їх використанням (інакше буде переспам, який пошуковики не люблять).
  • Швидко реагувати на звернення відвідувачів.

Антон Савченко, вивчивши все, що стосується просування в Європі сайтів на азартну тему, вважає, що цю задачу краще довіряти досвідченим фахівцям. Самостійні експерименти можуть дорого обійтися порталу і навіть спровокувати його бан у пошукових системах.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ