Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Гостьовий постинг: покрокова інструкція

Це ефективна маркетингова стратегія, що допомагає покращити ранжування сайту, залучити аудиторію, збільшити довіру до бренду та його впізнаваність.

Попри те, що в рекомендаціях Google guest posting вважається некоректним способом просування, його активно використовують інтернет-маркетологи та спеціалісти з SEO.

AD_4nXcnr2nN-3bNNgdtMFfMmzGKt52fu3YIVeGl_6gk0KnKcj472wkZjuLA4Q1yDpWK7GpAxRtpLM9YfGx948rUQLvu5rgZYhaQqq2UY2Me4FTGZYnLE0PtkD39w7GUpNPd66b9WpAlpoiaLdkZK75-jKttffs?key=leF4RUpfQowom_faZyjGLw

Гостьовий постинг — це публікація свого матеріалу на сторонніх ресурсах. Платформа отримує якісний та цікавий текст, а компанія — зворотне посилання на свій сайт з авторитетного джерела. Однак розмістити статтю таким чином, щоб вона мала максимальну ефективність не так просто, як здається на перший погляд.

Визначити ціль публікації

Початково слід визначити цілі та проаналізувати, чи допоможе гостьовий постинг їх досягти. Це може бути:

  • створення/збільшення авторитету вашого домену за допомогою зовнішніх посилань;
  • залучення органічного трафіку на сайт;
  • підвищення авторитету та обізнаності про бренд;
  • можливість поспілкуватися з впливовими людьми у вашій ніші та побудувати стосунки з колегами по галузі.

Вибрати платформу для публікації

Багато низькоякісних сайтів шукають безоплатний контент, пропонуючи прийняти гостьові пости. Очевидно, що це не ті сайти, які цікавлять підприємця.

Першим параметром хорошого блогу для guest posting є трафік. Адже без нього немає ніякої користі від публікації. Другий аспект полягає в тому, що значна кількість трафіку має припадати на цільову аудиторію бренду. В іншому разі нікому не буде діла до вашого посту, хоч би яким гарним він був.

Загалом, існує два типи сайтів, що підходять для просування за допомогою гостьових публікацій:

  • авторитетні видання — ці сайти часто відомі широкому загалу читачів (наприклад, Forbes, The Huffington Post тощо). У них тонни трафіку, і навіть якщо лише невеликий відсоток з цього є вашою цільовою аудиторію, ви отримаєте конверсії;
  • провідні галузеві блоги — більш нішеві, але в основному складаються з вашої цільової аудиторії (наприклад, Kyivstar Business Hub). Однак там немає сенсу часто публікуватись, адже значна частина читачів про вас вже знають.

Як створити хороший гостьовий пост?

AD_4nXc4Ou1azYDoJbBNzvTa0-XqX891quUlAqP-f4uwZuiWej_QHRXac9le8aL_zRqun6QBrXNdP-8Q6R3YfZZyjVfmxZuaIwCoqkGbo2-_mIGmXMRmSjMGejQ5gz--nfw69X0FZv2vt2uoFTBNKgXO3Q_UHmw?key=leF4RUpfQowom_faZyjGLw

Головний складник guest post — це якісний контент, який привабить читачів. Саме від нього залежить ефективність кампанії. Тому створюючи контент для гостьової публікації враховуйте:

  1. Вимоги редакції вебресурсу — більшість сайтів, що пропонують розміщення статей мають чіткі правила, яких варто дотримуватись.
  2. Унікальність тексту — забудьте про плагіат, адже це принесе лише репутаційні втрати.
  3. Різноманіття тем — краще писати контент, який відповідає вашій спеціалізації, однак не варто повторюватись, адже аудиторії це швидко набридне.
  4. Користь статті — гостьова публікація не повинна бути прямою рекламою. Надавайте перевагу цікавому та інформативному контенту.

Гостьовий постинг — це потужний інструмент для оптимізації, що допомагає поліпшити SEO-показники та загальний успіх вашого сайту.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ