Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

Названо перспективні ринки збуту для української лохини

Україна продовжує нарощувати виробництво і експорт свіжої лохини. Аналітики оцінюють обсяги експорту свіжої лохини з України в 2019 року приблизно в 3 тис. т.

Про це повідомляє SuperAgronom.com.

«Головною відмінністю експортного сезону 2019 р від усіх попередніх років став початок масових експортних відвантажень лохини авіатранспортом в напрямку ОАЕ та Сінгапуру», — зазначив економіст інвестиційного відділу The Food and Agriculture Organization Андрій Ярмак.

За його словами, Україна в серпні в Сінгапурі була п'ятим найбільшим постачальником лохини, поступаючись тільки США, Канаді, Перу і ПАР.

Згідно з повідомленням, до недоліків такого виду доставки можна віднести порівняно невеликий обсяг експорту ягоди через ліміти за обсягом кожної партії і високі витрати на доставку в розрахунку на кожен кілограм.

На думку директора компанії «Українська ягода» (бренд Uberry) Тараса Баштанника, переваги більш високої закупівельної ціни на лохину на ринках Сінгапуру і ОАЕ нівелювалися вартістю доставки.

«Я вважаю, що чиста ціна виробника при поставках свіжої лохини в Євросоюз автотранспортом була порівнянна з ціною при експорті на Близький Схід і в Сінгапур авіатранспортом. Однак даний напрямок, безсумнівно, є перспективним, так як конкуренція на ринку ЄС в майбутньому буде тільки зростати, що може негативно відбитися на цінах », — зазначив Тарас Баштанник.

Однак конкуренція і на ринку ягід ОАЕ продовжує посилюватися. Вже зараз українські компанії розробляють варіанти поставки лохини морським транспортом контейнерними партіями, що дозволить, на думку аналітиків, не тільки багато разів знизити витрати, але і збільшити обсяги експорту та частку ринку, яку займає українська лохина в цьому регіоні.

У повідомленні вказується, що в той же час термін поставки залишається головною проблемою, адже щоб лохина успішно перенесла такий тривалий транспортування, вона повинна мати можливості для поліпшення якості, а виробник — сучасну інфраструктуру для охолодження, сортування і пакування. Поки такі інструменти мають лише поодинокі компанії.

Нагадаємо, що українське ягідне підприємство «Нікдарія» (TM iBerry) і одна з найбільших компаній-імпортерів свіжих фруктів Перської Затоки Farzana Trading з Об'єднаних Арабських Еміратів підписали угоду про регулярні авіапоставках української лохини в 2020 р

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ