Нова пошта запустила послугу для здійснення безпечних онлайн-угод між продавцями і покупцями - «Сейф-сервіс». Він дає додаткові гарантії при здійсненні покупок, якщо оплата передбачає перерахування з карти на карту. Новий сервіс допомагає захистити від шахраїв як відправника, так і одержувача.
При використанні «Сейф-сервіс», угода здійснюється через мобільний додаток або бізнес-кабінет сайту Нової пошти. Потрібна сума для оплати товару не йде відразу на рахунок продавця, а резервується. Тільки після цього продавець відправляє посилку. Як тільки покупець її оглянув і забрав, кошти перераховуються продавцю на карту. Якщо покупка не підійшла - вона повертається назад до продавця, а гроші за товар повертаються покупцеві. Таким чином покупець має можливість оглянути посилку перед покупкою, уникає ризиків з передоплатою за товар на карту невідомим продавцям і отримує додатковий захист від шахраїв. А продавець може сміливо відправляти посилку і бути впевненим, що отримає гроші, а в разі її повернення - йому не доведеться оплачувати доставку.
При цьому дані платіжних карт для обох сторін залишаються конфіденційними.
Посилка, оформлена з «Сейф-сервісом», може перебувати у відділенні 5 днів, потім вона автоматично буде повернута відправнику. Сервіс для продавців - безкоштовний, а покупець оплачує комісію за грошовий переказ в розмірі 10 гривень в тестовий період (тариф діє до 12 жовтня 2020), незалежно від вартості товару, і доставку. Надійність і якісну роботу сервісу для клієнтів надає фінансова компанія Пост Фінанс, яка є частиною групи компаній Нова Пошта. Зараз сервіс доступний в онлайн-каналах Нової пошти - мобільному додатку і бізнес-кабінеті на сайті.
Як скористатися:
• При створенні експрес-накладної в мобільному додатку або бізнес-кабінеті, продавцеві потрібно вибрати в розділі «Додаткові послуги» - «Сейф-сервіс»
• Після того як покупець підтвердить свої наміри і введе дані банківської картки, відповідна сума буде зарезервована. Продавець отримає повідомлення про це
• Після чого продавець відправляє посилку
• Покупець оглядає товар і приймає рішення про покупку. У разі відмови від посилки, вартість
товару і комісія за грошовий переказ повертаються покупцю на рахунок.