Вперше у Львові колектор будують закритим методом, а по закінченні робіт обіцяють, що колектор прослужить понад 50 років, - прес-служба Львівської міської ради.
«На даній ділянці проводиться будівництво колектора двома методами: відкритим і закритим. Відкритий означає, що розкопується траншея, вкладається труба та з'єднується із камерами.
Будівництво закритого типу у Львові вперше проводиться. Методика подібна до тієї, за якою будують метрополітен. Тут аналогічно, тільки розміри менші. Гарантія будівництва цього проекту - 50 років. Плюсів досить багато, до прикладу, його діаметр становить 1,6 м, а це означає велику пропускну спроможність. Усі камери оброблені хімічним захистом, завдяки якому труби не будуть піддаватись корозії, так як відбувається зараз на існуючих колекторах.
Загалом, протяжність колектора 830 метрів, з яких уже готові 300м. Ділянка, котра будується відкритим методом, практично завершена, наразі тут проводять останні з'єднання», — розповів Максим Поваляшко, інженер компанії EGIS.
Роботи на ділянці проводяться цілодобово. Як розповідають будівельники, у цьому місці багато насипних грунтів, тобто землею просто засипали все те, що тут знаходилось. Так, серед знахідок на цій дорозі, окрім сміття, працівники відкопали навіть віз.
Будівництво колектора обіцяють закінчити до грудня, то ж частину робіт проводитимуть вже після запуску трамвайної колії на Сихів восени цього року.
Проект «Трамвай на Сихів» реалізовується за рахунок кредиту від ЄБРР у розмірі 12 млн. євро, гранту німецького уряду у 5 млн. євро, технічної допомоги ЄС у розмірі 1,5 млн. євро та за кошти з міського бюджету – 8,850 млн. євро.