Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Одна з основних проблем книговидавництва та книгорозповсюдження в Україні - відсутність статистики видавничого ринку - Олександра Коваль

Організатори ХІІІ Форуму видавців підбивають підсумки другого дня роботи. Зокрема, за словами прес-секретаря Форуму Лесі Ганджі, другий день також був насичений різними культурно-мистецькими заходами, зокрема, вчора відкрився літературний фестиваль, відбулася дискусія з геопоетики, у якій взяла участь рекордна кількість осіб – 180.

Також відбувся медіа-клуб „ТРК „”Українські медіа – за українську книгу”, організований журналом для медіа-фахівців „Телерадіокур’єр” та ГО „Українська медіа-спілка”. Основна проблематика медіа-клубу – які кроки мають робити видавці, щоб бути почутими в медіа-просторі, та якого медіа-формату бракує видавцям та авторам, щоб висловитись.
На брак високопрофесійних критиків та рецензентів поскаржилися автори та видавці, у той час журналісти скаржились на брак інтересу до книжкової тематики з боку редакторів та власників видань. Ще однією темою  медіа-клубу було – які саме інформаційні потуги змушують аудиторію читати, чи можна примусити аудиторію читати в синтезі. Предметом для дискусії стали медіа-ініціативи з промоції української книжки, наприклад ролик „Читай українське!”, який демонстрував Перший національний канал. Представники каналу запросили до себе на ефір окремих видавців та авторів, підтвердивши своїми діями існування справжньої співпраці між цими двома інформаційними структурами.
Президент Форуму видавців Олександра Коваль сьогодні під час брифінгу підвела підсумки вчорашнього бізнес-форуму. Вона зазначила, що однією з основних проблем книговидавництва та книгорозповсюдження в Україні є те, що немає статистики видавничого ринку, тобто приховуються справжні прибутки, посилаючись на комерційну таємницю, а книжкові торгові центри робять велику „накрутку”.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ