Слухай онлайн
Cуспільство

Олег Береза натякнув на сторонній "інтерес" у впровадженні е-квитка у Львові

Електронний квиток: Що далі? Екс-керівник ЛКП "Львівелектротранс" та "Львівавтодор" Олег Береза розставив акценти в проблемі впровадження е-квитка у Львові.

Нагадаємо, вчора заступник директора департаменту житлового господарства та інфраструктури Андрій Білий звинуватив ЄБРР в затягуванні погодження підсумкового звіту першого етапу тендерного процесу на впровадження е-квитка у Львові.

"16 липня відправили відкоригований звіт по першому етапу тендеру. Колеги з банку EBRD пообіцяли це зробити за тиждень, максимум за 2, бо це ж лише перевірити коригування, на які було вказано.

Минуло вже 3 тижні. Сьогодні черговий раз пообіцяли до кінця тижня...

Коментарів в мене не лишилось...

Нагадаю, що лишився останній етап, якій триває 30 днів, але якщо кожен раз будуть такі затримки з боку банку, складно спрогнузувати.

А ще ми чекаємо підтвердження на інші проекти, які є теж важливими, але не настільки, як е-квиток", - заявив Андрій Білий.

Як прокоментував ці звинувачення, екс-керівник ЛКП "Львівелектротранс" та "Львівавтодор" Олег Береза, з кожним місяцем на який від нас віддаляється впровадження «Електронного квитка», з кожним брифінгом на якому ставляться акценти на здавалося б незначущих деталях, а також із кожним публічним дописом у соціальних мережах, де певні міські чиновники відкрито звинувачують нашого найбільшого інвестора European Bank for Reconstruction and Development (EBRD) у бездіяльності, він мимоволі запитує себе, а чи не пішло у нас щось не так?

"Дивна річ, каже нам чиновник – банк затягує процес з незрозумілих причин.

Чи справді таке може бути? Не похвалюся, якщо скажу, що успішно реалізував у взаємодії із ЄБРР, а також спільно із незалежними консультантами низку важливих для Львова проектів. І жодного (!) разу, за так само різноманітних політичних моментів, я не спостерігав, щоб банк чи консультанти щось зумисно призупиняли, оскільки жоден інвестор (кредитор), консультант чи звичайний виконавець не зацікавлений у такому розвитку подій. 

То що ж відбувається сьогодні з «Електронним квитком», якого ми так чемно чекаємо?

ЄБРР втрачає інтерес до Львова? Якщо так, то чому?

Відповідальні чиновники з департаменту «загралися» і зруйнували вибудовані роками ефективні ділові відносини із банкірами ЄБРР?

Зміни у звіт консультанта пропоновані деякими чиновниками із департаменту виглядають дуже непевними для банку та можуть передбачати сумнівну схему впровадження?

Не виключаю, що відповідь на ситуацію із «Електронним квитком» криється у цих питаннях. Звісно, не можна більше мовчки спостерігати за цим фарсом. Кредити, які ми отримуємо від міжнародних фінансових установ є для нас надзвичайно важливими, але коли кошти лежать та не використовуються, то стають для нас надто дорогими. Уся ця ганьба із публічними звинуваченнями партнерів негативно відображається на міжнародному діловому рейтингу нашого міста.

Відкритість та прозорість, що унеможливлює корупційну складову а також ефективність роботи – це ті основні принципи, якими керуються міжнародні фінансові організації. Андрій Білий, запевняю Вас, банк – не та установа, що може бути зацікавлена у затягуванні процесу. Але є одне але, як то кажуть – на усіх етап реалізації проекту не має бути навіть натяку на можливий «інтерес» зацікавлених осіб", - заявив Береза.

Нагадаємо, як писало Гал-інфо раніше, затягування впровадження електронного квитка у Львові, пов'язане з намаганнями чиновників Садового протягнути на конкурс компанію, яку ЄБРР відхилив на попередньому етапі.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...

");