Триває важливий етап для роботи міського транспорту – тестування безготівкової оплати проїзду в автобусах (маршрути №1А, 3А, 10).
І для отримання чітких даних під час цього періоду необхідно, щоб пасажири були відповідальними, як при безконтактній валідації проїзду, так і при звичній оплаті готівкою у водія, адже це теж фіксується у системі АСОП! Тому, нагадуємо, коли сплачуєте готівкою:
- Обов’язково потрібно отримати разовий паперовий квиток у водія. Якщо водій не видав квиток – нагадайте йому про це. Також перевірте, чи на квитку вказані фактичні час і дата, коли здійснюєте поїздку. Адже якщо видадуть недійсний квиток – надалі це ризик отримати штраф.
- НЕ потрібно притуляти квиток до валідатора – він автоматично валідується в системі при видачі водієм.
- НЕ скануйте QR-код на паперовому квитку камерою телефону – він потрібен лише для перевірки оплати проїзду працівниками контролю. І нагадуємо, на етапі тестування безготівкової оплати контролери не штрафують, а лише допомагають пасажирам.
- Зберігайте квиток до кінця проїзду та НЕ пошкоджуйте нанесений QR-код згинанням або надривом квитка!!! Це потрібно, щоб контролери змогли просканувати код і перевірити оплату.
- Квиток діє лише у межах кінцевих зупинок маршруту. Тому, після завершення поїздки НЕ повертайте квиток водію, а утилізуйте його після, щоб унеможливити передачу цього квитка іншим пасажирам. Це дозволить зробити прозорий облік оплати проїзду на вказаних маршрутах.
Просимо всіх бути свідомими. А якщо стали свідком відмови водія у включені системи АСОП чи видачі паперового квитка – повідомте про це гарячу лінію міста за номером 1580, попередньо зафіксувавши: номер маршруту, номерні знаки транспортного засобу, дату та час порушення.
Відповіді на питання щодо тестування безготівкової оплати проїзду можна знайти на сайті ЛеоКард.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ