Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Підприємці Львівщини розпочали навчання у Школі експортера

Сьогодні, 4 жовтня, майже три десятки підприємців із Львівщини розпочали навчання у Школі експортера. Завдання школи – допомогти малому та середньому бізнесу освоїти основи експортної діяльності та набути практичні навички для виходу на зовнішні ринки для успішного продажу своїх товарів за кордон. Про це повідомили у прес-службі ЛОДА.

Розпочався захід підписанням Меморандуму щодо реалізації проекту «Школа експортера для початківців» між Львівською обласною державною адміністрацією, Львівською торгово-промисловою палатою, Національним університетом «Львівська політехніка» та Асоціацією професійних митних посередників.

«Сьогодні ми маємо професійну Торгово-промислову палату, яка охоплює широке коло бізнесу, висококваліфікований професорсько-викладацький склад, бізнес-асоціації, партнерів, які сьогодні об’єднуються, щоб зробити життя мешканців області кращим та розвивати нашу область та країну в цілому. Також ми маємо дуже хорошу динаміку по промисловому виробництву, експорту. Сьогодні ми маємо потенціал для розвитку - велику кількість підприємців, які виготовляють якісну продукцію і цю продукцію потрібно поширювати на закордонні ринки. І важливо сьогодні бути конкурентоздатними на світовому ринку. Завдяки школі експортера ми хочемо навчати наших підприємців основам експорту, допомогти розуміти як долати різноманітні перепони на цьому шляху і виходити на зовнішні ринки», - зазначив заступник директора департаменту економічної політики Львівської ОДА Андрій Кісера.

Перший модуль для учасників Школи прочитав керівник напрямку дослідження ринків Офісу з просування експорту Мінекономрозвитку Дмитро Носов, який розповів підприємцям про відбір цільових ринків та їх дослідження, маркетинговий аналіз як інструмент визначення оцінки готовності товару до експорту.

Загалом в межах курсу передбачено 8 модулів, 16 годин інтенсивного курсу за темами:

  • попередній відбір цільових ринків та їх дослідження, в т.ч. маркетинговий аналіз як інструмент визначення оцінки готовності товару до експорту; 
  • тарифні та нетарифні засоби регулювання експорту;
  • розробка експортної стратегії підприємця початківця;
  • фінансово-економічне обґрунтування ефективності та ціноутворення в експортній діяльності (Інкотермс);
  • митні режими. Митне оформлення експортних операцій. Статус уповноваженого (схваленого) експортера;
  • умови сертифікації товарів та міжнародні обмеження;
  • особливості експортних контрактів;
  • В2С export: як працює e-commerce канал.

Також підприємців ознайомлять із досвідом компаній Львівської області в напрямку розвитку бізнесу та виходу на нові глобальні ринки, для них проведуть нетворкінг на заходах програми у колі потенційних партнерів та представників бізнесу та нададуть ексклюзивний доступ до розширених навчальних матеріалів, статей та відеоконтенту.

Як інформують у департаменті економічної політики Львівської ОДА, навчальний курс дає комплексне та системне розуміння про те, з чого складається експортна діяльність підприємства, як почати експортувати на зовнішні ринки. Він орієнтований на досвід компаній.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ