Своєрідну групу металопластики XVII —XVIII ст. складають цехові знаки. Такі знаки у феодальному місті служили не лише символом ремісничого цеху, а й свого роду рекламною вивіскою. Про це йдеться на Facebook Національного музею у Львові імені Андрея Шептицького.
Оригінальністю композиційного вирішення виокремлюється столярський цеховий знак, виконаний у бронзі технікою лиття з барельєфним зображенням, що походить з м. Яворова. Він датований 1709 роком. Цехові знаки зазвичай були двосторонні. На одній стороні, як правило, зображувалось приладдя конкретного ремесла, у даному випадку — столярського, на іншій — могло бути зображення релігійного характеру, на цьому знаку — Богородиця з Дитям типу Елеуса (Замилування). Краї зазвичай мали фігурно вирізану характерну барокову форму. Подібним є і ковальський знак 1704 року, відлитий з латуні у формі щита. У центрі — чаша з дискосом, нижче — колесо з двома мечами, ключ, підкова, циркуль.
Слід відзначити розмаїття форм цехових знаків, їх дохідливу образність. Ці пам’ятки є високооригінальними зразками народного мистецтва, в яких за допомогою найпростіших технічних і творчих засобів досягнуто максимальної виразності.