ПрАТ «Львівобленерго» розробила нові онлайн-сервіси для дистанційної подачі показників електролічильника.
Під час карантину оператори кол-центру ПрАТ «Львівобленерго» максимально оперативно приймають дзвінки, але у період подачі показників лінії можуть бути перевантажені через споживачів, які не знають про можливість подавати показник онлайн. Тому ті, хто дзвонить, щоб терміново повідомити про аварійну ситуацію, змушені чекати. Закликаємо наших клієнтів розповісти про онлайн-сервіси друзям і рідним, а також допомогти літнім людям передати їхні показники електролічильника через Інтернет!
Оберіть зручний для Вас сервіс:
Viber - зайдіть у меню сервісу Viber і відскануйте QR-код. Окрім цього, з мобільного телефона Ви можете перейти на сервіс за прямим посиланням на сайті «Львівобленерго»: http://loe.lviv.ua/ua/pokaznyky
Зареєструвавшись у Viber Ви не тільки зможете подавати показник за лічені секунди, а і будете отримувати інформацію про аварійні і планові відключення за своєю адресою!
Telegram – зайдіть у месенджер сервісу і у пошуковій стрічці напишіть «Львівобленерго», потім додайте свій особовий рахунок – готово! Тепер Ви можете подавати показник за 5 секунд! Адже достатньо натиснути кнопку «Мої особові рахунки», обрати зареєстрований особовий рахунок і натиснути кнопку «Надіслати показник лічильника».
Нагадаємо, що повідомити про своє електроспоживання за березень можна у період з 30 березня до 3 квітня.