Слухай онлайн
Cуспільство

Послуги аутсорсингового контакт-центру: плюси для замовника

Організація контакт-центру — непросте завдання, що вимагає достатньої кількості часу, грошей і ще терпіння. Особливо складно, якщо продукція специфічна або в завдання працівників входять так звані «холодні» дзвінки.

Це в рази складніше, ніж продавати товар/послугу за запитом клієнта або просто консультувати подзвонили. Ще більше труднощів, якщо товарів багато, а тому працівники повинні вивчити значний обсяг інформації, добре в ній орієнтуватися.

Щоб мінімізувати труднощі для власників бізнесу, компанія «Датагруп» взяла на себе процес організації колл-центрів. Ця послуга, Детальніше про яку ви дізнаєтесь за посиланням https://www.datagroup.ua/ru/b2b/autsorsyngoviy-kol-centr, значно полегшує завдання бізнесу, нейтралізує всі труднощі.

Як реалізується віддалений колл-центр

1374abbe84a624c20f01694a704b7f0e.jpg

У компанії, що надає послуги, є свій штат операторів і майданчики, де вони розміщуються. Штат у «Датагруп» перевищує 400 осіб, додатково є вільні місця, щоб оперативно розширити команду. Ці люди працюють з кураторами. А ще в компанії є тренери, що вчать переговорам і продажам, особливостям окремого продукту.

Клієнт звертається до «Датагруп» і замовляє роботу команди операторів. Далі узгоджуються особливості послуги — типи дзвінків, продажів, товару і т.д. якщо є бази, вони надаються працівникам відразу — в інших випадках можливе формування баз за результатами дзвінків (залежить від ситуації). Потім оператори отримують потрібну інформацію і проходять навчання — клієнт може брати участь в цьому процесі та контролювати результат. Коли співробітники готові, вони починають працювати на своєму майданчику від імені того Клієнта, до проєкту якого відносяться. Тобто фізично ці люди не працевлаштовані в компанії замовника, не займають приміщення його офісу, але виконують все ті ж завдання, що і власні співробітники.

Ще раз про вигоду колл-центру на аутсорсингу

Якщо коротко, то вигода в таких моментах:

  • Замовник може працювати без офісу — тільки зі складом (без нього), в домашніх умовах, з іншої країни, в постійних роз'їздах.

  • Клієнта не цікавлять додаткові завдання. Він не дає лікарняні, у нього не відпрошуються з роботи, не просять відгул або позаурочну відпустку.

  • Гроші, потенційно витрачені на оренду офісу, покупку меблів і техніки, покриють довгий термін роботи на аутсорсі.

При таких умовах очевидно, що послуги аутсорсингового контакт-центру куди вигідніше, ніж самостійні спроби організувати той же рівень роботи.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ