На сайті «Львівобленерго» www.loe.lviv.ua у тестовому режим запрацював сервіс, де можна повідомити про відсутність електроенергії чи обірвані проводи електромереж.
Сервіс доступний у розділі «Чому немає світла» за адресою: http://loe.lviv.ua/ua/online_out
На цій сторінці можна дізнатись про причини відсутності світла в помешканні, а якщо за Вашою адресою інформації немає — можна одразу ж повідомити про це, скориставшись новим сервісом.
Аби повідомити про відсутність світла чи обірвані проводи електромереж на сайті «Львівобленерго», необхідно у відповідній формі вказати прізвище, ім'я та по батькові, точну адресу, контактний телефон, описати проблему та обрати район.
Додатково інформуємо, що некоректні чи недостовірні повідомлення від користувачів сервісу розглядатись не будуть.
Звертаємо увагу, що власністю ПрАТ «Львівобленерго» є кабельні і повітряні електромережі, які надходять лише до ввідного щитка будинку.
Тож якщо світло відсутнє тільки у Вашій квартирі чи лише частині багатоквартирного будинку — проблема у внутрішньобудинкових електромережах, які перебувають на балансі власників будинків. Відтак, у такій ситуації Вам потрібно звертатись до ОСББ, ЖЕКу, які обслуговують Ваш будинок, чи до аварійної комунальної служби.