Авіакомпанія Ryanair заявила про намір обробити 90% заявок на повернення квитків за скасованими через пандемію рейсів до кінця липня. Про це повідомляє avianews.
За даними Ryanair, до кінця червня його співробітники обробили всі повернення за березень і 50% за квітень.
Як повідомила Українська правда, до 15 липня лоу-кост розраховує закрити всі заявки за квітень, а до кінця місяця обробити заявки за травень і більшість звернень за червень.
Під обробкою заявки в авіакомпанії розуміють повернення грошових коштів, випуск ваучерів на покупку нових квитків або перенесення вильоту на іншу дату.
У Ryanair також заявили про складнощі з обробкою повернень квитків, оформлених через агентства через те, що вони використовують несправжні адреси електронної пошти і віртуальні картки. В результаті авіакомпанія не може зв'язатися безпосередньо з клієнтами.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ