Пасажирам Ryanair, чиї рейси були скасовані авіаперевізником через відмову виходити на український ринок, вже почали повертати кошти, сплачені за квитки. Про це повідомив avianews.com з посиланням на повідомлення користувачів свого форуму.
Так, один з користувачів повідомив, що жодних переговорів не ведеться і авіаперевізник повертає гроші. Своє повідомлення він підкріпив скріншотом листа, отриманого від компанії.
У своєму повідомленні Ryanair висловлює жаль про скасування рейсів і пропонує оформити повернення коштів, яке буде проведено протягом 21 доби, або безкоштовно перебронювати квитки на рейси з найближчих аеропортів.
Останній варіант актуальний для жителів Львова, оскільки Ryanair виконує рейси з польських міст Жешува, Любліна та Кракова, розташованих у відносній близькості від міста.
Нагадаємо,10 липня найбільший європейський лоукостер Ryanair скасував запланований вихід на український ринок, пославшись на публічний конфлікт з керівництвом аеропорту "Бориспіль".
Комерційний директор ірландської авіакомпанії Девід О'Брайєн пояснив рішення менеджменту відмовою гендиректора "Борисполя" Павла Рябікіна виконувати угоди, досягнуті між Ryanair і Міністерством інфраструктури.
Раніше Рябікін заявив про неможливість виконати умови авіакомпанії Ryanair, так як частина з них суперечить українському законодавству, а частина – може принести аеропорту серйозні збитки.
11 липня прем'єр-міністр Володимир Гройсман заявив, що уряд України спробує поновити переговори з Ryanair і оцінить хід попередніх переговорів.
Напередодні, 13 липня, генеральний директор "Борисполя" Павло Рябікін заявив, що переговори відновлюються, хоча в компанії раніше заявляли, що поки не планують повертатися до переговорів.